Plácido!

Plácido!

stolzingimalter
Tetszik
0
2019. augusztus 14. szerda, 7:46
Plácido Domingo

pagliacci.jpg

Nem mentegetem, még magamban sem, mert hogy jövök én ahhoz. Meg azért sem mentegetem, mert ő sem mentegeti magát, nem mondja, hogy hazugság, és beperel mindenkit, aki ilyeneket állít, nem jön szánalmas magyarázatokkal, és amit mond, az igaznak látszik: mások voltak talán a határok a nyolcvanas évek végén. Elfacsarodik a szívem, hogy egy ekkora pályát mégis így kell befejeznie, meg rosszul esik elképzelni őt, ahogy csókos huszárként taperolja a kolléganőket… Legfeljebb azt lehet mondani, amit Carlos Kleiberre mondtak, hogy olyan nincs, nem is lehet elvárni, hogy este fél nyolctól tízig legyen valaki hódító és győztes és elragadó, aztán tízkor mindezt kapcsolja le magában, és feleljen meg a polgári erkölcsöknek.

Még ezt sem mondom, magamnak sem. Csak azt, hogy ő a Plácido Domingo.  Akkor is, ha a philadelphiaiak már vissza is mondták, ha Los Angelesben független bizottság vizsgálja a történteket, ha a Metropolitan egyelőre vár, várja a Los Angeles-i eredményeket, és majd dönt, hogy lesz-e Macbeth, vagyis, hogy vele lesz-e a Macbeth vagy mással. Nyilvánvaló: Domingo ma már nem nélkülözhetetlen a világban. Ő az az Akela, aki már nem éri utol a szarvast. Meg lesz cincálva. Talán nem csak meg, hanem szét is.  De hát nem dobhatjuk a szemétre, mert akkor saját magunkat kellene mellédobnunk.

Plácido Domingo stolzingimalter 2019. 08. 14. Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
89 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Domingótól hazáig Domingótól hazáig
  • Mi olyan sürgős? Mi olyan sürgős?
  • Operai tanulság Operai tanulság

A bejegyzés trackback címe:

https://faymiklos.hu/api/trackback/id/tr8115008534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

András L 2019.08.14. 10:43:16

Attól, hogy ezekre sosem derült volna fény, még nem lett volna tisztességes, vagy morálisan elfogadható, amiket tett!
Ha még nem olvastad volna, akkor érdemes a Bloomberg által lehozott írásban kissé elmélyedni. Arról nem is szólva, hogy ezeket nem most csinálta, hogy legalább azt mondhatnánk: "a vénember meghibbant," hanem fiatalon (is) már ilyen gusztustalanságokat művelt! A képességei, hírneve önmérsékletre kellett volna, hogy intsék!

www.bloomberg.com/news/articles/2019-08-13/urgent-ap-women-accuse-opera-legend-domingo-of-sexual-harassment
Válasz erre 

bölcsbagoly 2019.08.14. 12:17:48

Jé, valakik megint azzal akarnak kitörni az ismeretlenségből, hogy évtizedekkel ezelőtt PD a megfogta a feneküket/mellüket Hogy a homoszexuálisok fővárosának SF-nak a vezetése hülye libsi azt mindenki tudja, nem is értem, hogy miért akarta PD kissé felértékelni őket a jelenlétével! Ők csak fogdossák az egymásét s közben áriákat vonítsanak.
Válasz erre 

bölcsbagoly 2019.08.14. 12:18:34

A kedves anyádat cenzurázd!
Válasz erre 

bölcsbagoly 2019.08.14. 12:19:33

Bocsi, látom csak lassú vagy.
Válasz erre 

stolzingimalter 2019.08.14. 12:40:17

@András L: Én biztosan nem mondtam, hogy helyes, amit tett. Bár azt sem tudni, pontosan mit tett, azok a maygar csinosabb énekesnők, akik kapcsoatba kerütek vele, Miklósa Erika vagyKeszei Bori nem mondták, hogy nagyon nyomult volna, inkább talán csak bepróbálkozott náluk. Csak azt akartam mondani, ogy Domingo és az éneklése, színészete annyira az életünk része lett, hogy a civil hülyeségeiért nem mondhatjuk azt, hogy ez az elmúlt ötven év mind érvénytelen, meg sem történt.
Válasz erre 

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.08.14. 12:44:35

Úgy tűnik, Plácido valami rosszat tett a háttérhatalom ellen...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.14. 12:44:56

Úgy tűnik, Plácido valami rosszat tett a háttérhatalom ellen...
Válasz erre 

kvadrillio 2019.08.14. 12:52:55

SZTEM EZA EPSTEIN SE HALT MEG, HANEM KIMENEKÍTIK ŐT ÉS MAJD EGY TÁVOLI-KÖZELI ORSZÁGBAN ÉLI LE A DÚSGAZDAG ÉLETÉT.....:o))))) MINT A VOLT NÁCI TISZTEK ! legfeljebb egy kicsit átszabják az arcáát meg szakáll t növeszt....:O).
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 12:57:54

@stolzingimalter: Persze, hogy nem. Ahogy Woody Allen sem lett rosszabb rendező, vagy Kevin Spacey rosszabb színész. Az egyik a szakmai teljesítmény, a másik meg emberi magatartás. A kettő nincs kapcsolatban egymással.
Válasz erre 

Bkkzol 2019.08.14. 12:58:42

Már megint egy megélhetési zaklatott. Szégyen, hogy a legkisebb szinten is foglalkoznak ezekkel a gusztustalan macákkal.
Siralom völgy , hogy 5-10-20 év múlva jut eszükbe, hogy őket évekig heti kétszer megerőszakolták abban a szállodába amit ők foglaltak le....
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.08.14. 12:58:54

Ezek szerint most már ott tartunk - igazából már jó ideje ott tartunk -, hogy a puszta vád elég egy ember pályájának tönkretételéhez.

Érdekes kérdés az is, miért éppen most jutott eszébe pár nem túl sikeres énekesnőnek, hogy Domingo 20 évvel ezelőtt hozzájuk ért. A meetoo már lecsengőben van, pontosabban az aktivisták tombolnak, de a legtöbben már csak legyintenek, ha újabb híres embert vádolnak meg.

"mások voltak talán a határok a nyolcvanas évek végén."

Így igaz, pontosan, jól írja a posztoló. Lehet, hogy ami 20 éve elment, az ma már nem megy el, de a 20 évvel ezelőtti tetteken nem a mai, hanem az akkori erkölcsi szabályok alapján kell megítélni.

Apropó, mikor jönnek elő a demokrácia élharcosai azzal, hogy tüntessük el pl. Mátyás király összes szobrát az országból, mert nem tartotta be a demokrácia alapköveteményeit sem?

De tovább megyek: Isaac Newton annak idején békebíróként több tucat embert küldött bitóra. Ki kellene törölni a nevét a világ összes fizikakönyvéből, hiszen azóta tudjuk, hogy a halálbüntetés sérti a bűnösök alapvető emberi jogait. :DD
Válasz erre 

enrikokaruszo 2019.08.14. 13:13:56

oda jut a világ. ahova a japánok
kis kuckójukban rejszoló 40es fiúgyermekek világa, aztán a kihalás
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 13:14:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Lehet, hogy ami 20 éve elment, az ma már nem megy el, de a 20 évvel ezelőtti tetteken nem a mai, hanem az akkori erkölcsi szabályok alapján kell megítélni.

Bármennyire is meglepő lehet, a nyolcvanas években is voltak tisztességesen viselkedő emberek.
Válasz erre 

András L 2019.08.14. 13:21:07

@chrisred: Én meg azt gondolom, hogy ne válasszuk már el az embert a művésztől, mert akkor bátran mondhatjuk, 'rendezzünk, és látogassunk Hitler-műveket bemutató kiállításokat, hiszen attól, hogy több százezer ember vére tapad a, kezeihez, milyen jól festett!' Egyáltalán nem értek ezzel a véleménnyel egyet!
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 13:27:37

@András L: Csak Hitler nem festett jól.
Válasz erre 

morph on deer 2019.08.14. 13:29:13

@MAXVAL bircaman közíró:
“Úgy tűnik, Plácido valami rosszat tett a háttérhatalom ellen...”

Ja. Megfogdosta a háttérhatalom seggét...
Válasz erre 

András L 2019.08.14. 13:31:41

@chrisred: Egyrészt, szerintem, érted a lényeget, másrészt pedig, láttam egy-két munkáját, amik egyáltalán nem voltak rosszak.
Válasz erre 

stolzingimalter 2019.08.14. 13:34:06

@András L: Tudod, akkor Wagnert egyáltalán nem kellene játszani...
Válasz erre 

Field64 · https://moviecops.blog.hu/ 2019.08.14. 13:35:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Teljesen egyetértek veled. Húsz-harminc év után elvárható lenne, hogy az illetők névvel vállalják a vádjaikat. A karrierjük időközben olyan lett, amilyen: ennyi évtized után ez a zaklatási ügy már aligha befolyásolná hátrányosan a pályafutásukat, ha már úgy gondolták, hogy most van itt az ideje előállni a történeteikkel.

Nem tudom, hogy Domingo mit tett, vagy mit nem: nem voltam ott. Egy férfi szerintem mindig próbálkozik egy nőnél, ha az tetszik neki, és ha a nő ott és akkor nem állítja le határozottan (végtére is intelligens emberekről beszélünk, nem műveletlen tuskókról!), akkor a delikvensnek miért évtizedek múlva kell megtudnia, hogy a hölgy szerint ő akkor túl rámenős volt?

Miért játsszuk el folyton, hogy az „áldozat” halmozottan hátrányos helyzetben volt, halálos rettegés állapotában leledzett, és semmit se tudott volna tenni magáért? Persze sajnos vannak ilyen esetek is, ám most valószínűbbnek tartom, hogy itt talán elég lett volna annyi is, ha a hölgy közli az énekessel, hogy „No, senor Domingo!”, vagy egész egyszerűen otthagyja azt a „munkaebédet”. Az ilyen névtelen vádaskodások számomra azért sem elfogadhatóak, mert az „áldozatok” ilyenkor akarva-akaratlanul befeketítik azokat a kolléganőiket is, akik az elmúlt évtizedekben együtt dolgoztak Domingóval, mert azt sugallják, hogy talán azért kerülhetett erre sor, mert ezek az énekesnők viszont engedtek az állítólagos szexuális zaklatásnak.

Az ilyen MeToo-ügyekben számomra az a leghajmeresztőbb, hogy a mai világban bárki megteheti, hogy rámondja valakire, hogy ezerkilencszáznagyonrégen állítólag kifogásolhatóan viselkedett vele szemben, s ezt automatikusan abszolút igazságként fogadja el a közvélemény, és jönnek a szankciók, mintha az illető bűnössége a vádaskodással fényesen be is bizonyosodott volna. Domingo például mivel védekezhetne, azt se tudja, hogy kik és egész pontosan mivel vádolják. Nyolcan vannak? Hát egy híres embernek valószínűleg van ennél több ellendrukkere is...
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 13:41:48

@András L:Én is láttam, azért írtam, amit írtam. A bárgyú középszer, a valóság fantáziátlan másolása.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.08.14. 13:48:26

@chrisred:

"Bármennyire is meglepő lehet, a nyolcvanas években is voltak tisztességesen viselkedő emberek."

Igen, voltak. És Plácido Domingo is közéjük tartozott. Ami ui. nem sértette az AKKORI normákat, az nem is volt tisztességtelen.

Már megint - újra és újra - tanúbizonyságát adod annak, hogy a logika nem az erősséged.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.08.14. 13:51:23

@Field64:

Szerintem névvel vállalva sem lenne sokkal tisztességesebb MA megvádolni valakit azzal, amit ÁLLÍTÓLAG 20 éve tett. Mégpedig azért nem, mert bizonyíthatatlan, viszont már maga a vád stigmatizálja a megvádolt személyt. Vagyis ahogy te is írod, bizonyíték nélkül kapja a megvádolt személy a büntetést.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 13:52:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tudom, hogy számodra az erkölcsi normák kedved szerint variálhatóak, ezért nem tudsz mit kezdeni azzal a kifejezéssel, hogy "tisztességesen viselkedő embere".
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 13:54:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ez nem igaz. Ha a megvádolt azt mondja, hogy egy szó sem igaz belőle, akkor van két egyenértékű állítás. De itt nem ez a helyzet.
Válasz erre 

enrikokaruszo 2019.08.14. 13:55:03

@chrisred: a legtöbb embernél itt a határ: mennyire hasonlít :)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.08.14. 14:07:30

@chrisred:

Bármily meglepő, a művészetben (is) a középszer az uralkodó. Azon egyszerű oknál fogva, hogy ha mindenki kiemelkedő lenne, akkor az lenne az átlag, a középszer. :DD Sőt a középszer teszi a kiemelkedőt azzá, ami, ugyanis ahhoz viszonyítva lesz kiemelkedő.

Idézet kedvenc sci-fi szerzőm, Charles Sheffield Proteus Unbound című művéből - épp most olvasom, magyarul sajnos nem jelent meg:

"- Most people are real idiots.
- Not true. By definition, most people are average. "
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 14:11:37

Amúgy szerintem sokan nem értik, miről is van szó, amiről az értelmezésem szerint a poszt is szól. Placido Domingonak van egy színpadi, és azon kívül is játszott imázsa, amire a karrierje is épült: ő volt a mély érzelmű, romantikus latin hőstenor. A közönség hitt ebben, működött, sok pénzt hozott, és most darabokra tört. Jack Nicholsonról például anno mindenki tudta, hogy undorító seggfejként viselkedik, senkit nem érdekelne, ha az ötszázadik után az ötszázegyedik zaklatási ügye is napvilágot látna.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.08.14. 14:14:08

@chrisred:

Még mindig nem érted. Nem az a kétséges, történt-e Domingo részéről valamilyen közeledés vagy próbálkozás - ezt ő is elismeri, de ennél nem többet!!! -, hanem ezek megítélése képezi vita tárgyát. Te a mai erkölcsi normák szerint ítélsz meg olyan tetteket, amelyek idejében mások voltak az erkölcsi normák.

Mondjuk nem csoda, a mai meetoo szorosan kötődik a szélsőséges feminista ideológiákhoz, amelyek legszívesebben még kisgyerekkorban kiherélnének minden hímnemű egyedet, mert ugye megvan a szerszáma az erőszak vagy a zaklatás elkövetéséhez...
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.08.14. 14:15:33

@chrisred:

Te sajnos azt nem fogod fel, hogy az erkölcsi normák nincsenek kőbe vésve, koronként, sőt évtizedenként is változhatnak.
Válasz erre 

Field64 · https://moviecops.blog.hu/ 2019.08.14. 14:17:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Annyiból mégis korrektebb lenne, hogy a megvádolt személy legalább tudná, hogy ki vádolja, és pontosabban tudná, hogy a saját emlékei közül mit is kéne felidézni magában, hogy az ő verziója is elhangozhasson. Talán még azt is tudná ilyenkor, hogy mi állhat a vádaskodás hátterében.

Ez így talán rettenetesen hangzik, hogy a művész egy munkaebéden a partnernője kezét fogja, simogatja, vagy éppen megcsókolja, de azért azt se felejtsük el, hogy színpadi emberekről beszélünk, akik naponta kerülnek testi kontaktusba a másikkal, számukra az ilyesmi nem akkora intimitás, mint a civil embereknek. Ilyenkor tehát a sértett félnek kéne udvariasan jeleznie, hogy számára a testi kontaktus ilyenkor már teljesen elfogadhatatlan. Nem hiszem, hogy Domingo egy szexuális bűnöző lett volna akkor (és most), és nem értett volna a szóból.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.08.14. 14:21:18

@chrisred:

"Jack Nicholsonról például anno mindenki tudta, hogy undorító seggfejként viselkedik, senkit nem érdekelne, ha az ötszázadik után az ötszázegyedik zaklatási ügye is napvilágot látna."

Szóval amit Nicholsonnak elnézel, azt Domingónak nem? Netán Nicholsonra más erkölcsi normák vonatkoznak szerinted? Furcsa kettős mérce. :DDD

Mellesleg az operaszerető közönséget sem igazán rdeklik a mostani vádaskodások. Nagyrészt sikertelen senkik vádaskodnak, akik most örülhetnek a 15 perc hírnévnek, mert előbb-utóbb névvel is jelentkezni fognak. A hírnévvel pénz is jár, talk-show-kban való megjelenések, talán még könyvet is írnak "Sexually harassed by Domingo" címmel.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.08.14. 14:22:05

@Field64:

Maximálisan egyetértek veled.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 14:34:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mit nézek el? Csak annyit írtam, hogy az egyik titkolta, a másikat meg nem érdekelte, mit gondolnak róla az emberek.
Válasz erre 

Bright side of life 2019.08.14. 14:38:02

Az angol nyelvű wikipedia vonatkozó szócikkébe már bekerült a szexuális zaklatás. Azért ez (is) riasztó...
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 14:43:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "...mivel ismerte az öltözők belépési kódját, váratlanul meglepte őket öltözködés közben."

"Az aktus után egy tízdollárost tett az asztalra az énekes mondván, nem akarja, hogy kurvának érezze magát a nő, de azt sem, hogy fizetnie kelljen a parkolásért."

Na most ezek konkrét állítások, amiket kapásból le lehet tagadni, ha nem történtek meg. Azzal mismásolni, hogy pontatlanságot tartalmaznak, és hogy mások voltak a társadalmi normák, nem tagadás.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 14:54:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Legfeljebb azok számára, akiknek nincsenek belső erkölcsi elvárásai saját magával szemben, hanem mindig az adott közeghez igazodik. Való igaz, még bűnszervezeteknek is vannak belső etikai kódexei.
Válasz erre 

Bright side of life 2019.08.14. 14:56:51

@chrisred: “Az aktus után egy tízdollárost tett az asztalra az énekes mondván, nem akarja, hogy kurvának érezze magát a nő, de azt sem, hogy fizetnie kelljen a parkolásért."
Ezzel mi a baj?
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 15:08:08

@Bright side of life: Arról volt szó, hogy ezek konkrét állitások, nem "valamilyen közeledés, próbálkozás".

(Nem abból a kommentből idéztem, amire reagálok, hanem ebből: "Kovacs Nocraft Jozsefne
48 perce
@chrisred:

Még mindig nem érted. Nem az a kétséges, történt-e Domingo részéről valamilyen közeledés vagy próbálkozás -...")
Válasz erre 

Bright side of life 2019.08.14. 15:11:54

@chrisred: OK, ez konkrét állítás, de mi vele a baj, miért kellene letagadni?
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 15:20:48

@Bright side of life: Ha megtörtént, akkor mi azzal a gond, ha valaki nyilvánosságra hozza?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.08.14. 15:28:02

@Bright side of life:

Chrisred efftárs nem képes vagy nem akarja felfogni a következőt: Domingo nem tagadja, hogy történt valami, de nem az és nem úgy, ahogy a vádlói állítják.

"Az angol nyelvű wikipedia vonatkozó szócikkébe már bekerült a szexuális zaklatás. Azért ez (is) riasztó..."

Azért vannak annyira korrektek, hogy Domingo válaszát is beleírták.

@chrisred:

"Csak annyit írtam, hogy az egyik titkolta, a másikat meg nem érdekelte, mit gondolnak róla az emberek."

Nicholsont valahogy nem tiltották ki a filmstúdiókból, míg Domingo fellépését már az első, mellesleg névtelen vádak után törölték.

Már várom, hogy a lemezkiadók és az online szolgáltatók bejelentsék, hogy visszavonják Domingo felvételeit a kínálatukból.

Mellesleg Domingo ezt mondta:

"Domingo issued a statement, stating "The allegations from these unnamed individuals dating back as many as 30 years are deeply troubling, and as presented, inaccurate", adding that "I recognize that the rules and standards by which we are — and should be - measured against today are very different than they were in the past. I am blessed and privileged to have had a more than 50-year career in opera and will hold myself to the highest standards.""

Wikipedia

Vagyis pontosan azt, amit én is mondtam: Történtek dolgok, de nem azok és nem úgy, ahogy a vádlók állítják.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.08.14. 15:30:21

@chrisred:

"Ha megtörtént, akkor mi azzal a gond, ha valaki nyilvánosságra hozza?"

HA úgy történt, ahogy elmondták, akkor semmi gond. De Domingo szerint nem úgy történt, így aztán noname senkik állítása áll egy világhírű, megbecsült művész állításával szemben. Nem mellesleg egy vádat illik bizonyítani, ami ugye 30 év után nemigen fog sikerülni.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 15:40:27

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Valami gond lehet a fordítóprogramoddal. Nem azt mondja, hogy nem azok történtek, hanem más dolgok, hanem ahogy én írtam, pontatlanul lettek bemutatva.
Válasz erre 

Bright side of life 2019.08.14. 15:41:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Önmagában azt tartom riasztónak, hogy egy - öndefiníciója szerint - lexikonba, amelyből nagyon sok ember tájékozódik, pár hetes-hónapos, bizonyítatlan és - jó eséllyel - bizonyíthatatlan adatok kerülnek be. Amúgy is sokan tényként kezelik azt, amit a neten olvasnak, hát még, ha egy “lexikonban” olvassák.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 15:44:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Meglehetösen szánalmas dolog privátszférában történt eseményeknél a közéleti sikereket előhozni érvként. És a középkor óta nem működik az a rendszer, hogy a társadalmi ranglétrán magasabban állók bizonyítatlan állításai nagyobb értékűek.
Válasz erre 

midnightcoder2 2019.08.14. 15:52:23

@chrisred: Az ezzel a gond, hogy ezek a dolgok általában négyszemközt történnek, a forgatókönyv legtöbbször az, hogy van a Valaki aki elért valamit a pályáján és már akkor is sztárnak számított, és van a Névtelen Nulla aki 20 év után rájött, hogy õt zaklatták. Miközben simán lehetett, hogy a Névtelen Nullák nagy részének az adott Valaki akkoriban inkább trófeának számított, most pedig azért szedik elõ, hogy ha megkésve is, de övék legyen a 15 perc hírnév, vagy legalábbis annak árnyéka. Ez az egész max. akkor lehetne hiteles, ha a Névtelen Nullának utólag semmilyen anyagi vagy erkölcsi elõnye nem származna a dologból.
Válasz erre 

ételizésítő 2019.08.14. 15:57:16

@chrisred:
Jaja, a faszért éltetik ezt a Michelangelót, Leonardót Vinciből meg akár a fakezű Munkácsy Miskát, mind totál fantáziátlanul másolta a valóságot.
A fényképeszeket meg pláne nem értem, miért sztárolják. Hát képes volt valamelyik is mondjuk lila színű, kocka alakú almát fényképezni?

Faszságokat irkálsz. Ahogy szoktál.
Válasz erre 

ételizésítő 2019.08.14. 16:00:05

@chrisred:
Bizony, baromka, az erkölcsi normák idővel változnak.
Pár száz éve pl. nem volt gond az sem, ha rabszolgákat tart valaki, és megerőszakolja a négereit. Ez volt az elfogadott norma.
Ma már négernek nevezni őket is főbenjáró bűn a hozzád hasonló ostoba faszok szemében.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 16:02:18

@ételizésítő: Vagyis szerinted Michelangelo és Munkácsy fantáziátlanul másolta a valóságot.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 16:04:13

@ételizésítő: Bizonyára nem volt gond, ezért tört ki az évszázad legvéresebb polgárháborúja.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 16:09:55

@midnightcoder2: Ahhoz a 15 perc hírnévhez név is kellene.
Válasz erre 

ételizésítő 2019.08.14. 16:10:25

@midnightcoder2:
Ja, azt várom, mikor jön elő egy csomó groupie azzal, hogy ennek vagy annak a zenekarnak a tagja zaklatta, néha heteken át egy országos turné alatt, napi gyakorisággal, pénteken Zalaegerszegen, szombaton Miskolcon, vasárnap Győrben, ahová persze ő utazott a zenekar után őt szintén zaklató ismeretlen sofőrökkel (autóstop, a kúrás mint tarifa).
Mert ezek a vádak kb. ugyanilyenek.
Az ismeretlen, tehetségtelen kis senkinek 30 év elteltével eszébe jut, hogy 30 éve megdugta (vagy csak ő szerette volna, hogy megdugja, de mivel még ronda is, nemcsak tehetségtelen, ezt egy baráti kézsimogatás mellett közölte vele, hogy nem, Jucikám, de talán a sarki kóbor kutya hajlandó lesz), és most eszébe jut, hogy zaklatták.
Mint a sarki kurva, amikor kiderült, hogy hamis pénzt kapott:
- De biztos úr, hát engem akkor megerőszakoltak!
Válasz erre 

ételizésítő 2019.08.14. 16:11:13

@chrisred:
Meglehetősen. Tök ugyanúgy néz ki a képeiken, szobraikon minden, mint a valóságban. Totál fantáziátlan másolatok.
Válasz erre 

2019.08.14. 16:13:20

Én az ilyen évtizedekkel későbbi ügyeket csak úgy engedném elindítani, hogy ha van bizonyítéka a vádlónak. mert jelenleg bárki, bármit beböffenthet hasra, akár én is előállhatok egy sztorival, hogy mittomén a Csala Zsuzsa 1984-ben engem molesztált. Fajsúlyosabban kéne kezelni ezeket az ügyeket, mert pár mondattal tönkre lehet tenni jelenleg egy embert, egy évtizedes karriert, a közmegbecsülését az egyénnek. és ha két év vizsgálódás után lesz egy felmentő ítélet, az már nem számít, a delikvens megmarad örökre zaklatónak. Tehát ha valakinek ilyen időtávlatban van hirtelen feljelentenivalója, akkor vagy hoz bizonyítékot vagy kuka az egész, legyen azért már némi ártatlanság vélelme.
Válasz erre 

ételizésítő 2019.08.14. 16:13:36

@chrisred:
Ez azért elég mondvacsinált indok volt, nem véletlen, hogy a polgárháború után délen még vagy 50 évig volt rabszolgaság, meg négerek még a 60-as években is eléggé el voltak nyomva Amerikában.
A polgárháború, ahogy Amerika kb. minden háborúja, gazdasági érdek miatt volt, nem a rabszolgák felszabadításáért. Azt csak a hozzád hasonló hülyéknek hazudták már akkor is.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 16:14:04

@ételizésítő: Rendben, ez is egy vélemény.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 16:17:03

@ételizésítő: Mármint azoknak a hülyéknek, akik szerint a rabszolgatartás erkölcsileg elítélendő? Akkor mégis csak voltak elegen, hogy legyőzzék azokat, akik szerint nem volt vele semmi gond.
Válasz erre 

midnightcoder2 2019.08.14. 16:38:41

@chrisred: Ezeket a meetoos dolgokat nem névtelenül adják elõ, más kérdés hogy ide már nem feltétlenül jut el az illetõ neve, ezért is mondtam, hogy ez csak a 15 perc árnyéka. De a Névtelen Nulla faszbúk oldalán azért biztos jól mutat a dolog.
Válasz erre 

midnightcoder2 2019.08.14. 16:44:18

@chrisred: Annyira nagy gond nem volt ott ezzel gond anno az amcs északon sem, ez a történek sokkal inkább gazdasági érdekekrõl szólt.
Válasz erre 

bölcsbagoly 2019.08.14. 17:09:45

@chrisred: Mi készet valakit arra - pláne nőként, anyaként - hogy évtizedekkel később előálljon egy ilyen váddal? Mit is akar elérni vele, vajon nem azt hogy vele foglalkozzanak, ha már a művészetét elfelejtették, az esetleges szépségét meg az idő vasfoga szétmarta?
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 17:27:53

@bölcsbagoly: Erre csak tippelni tudok. Esetleg a bosszú. Amíg a pályán volt, kockázatos lett volna egy nagyobb hatalommal, befolyással rendelkezö személlyel szembefordulni. Utólag, hogy már őt nem fenyegeti veszély, elégtétel lehet, hogy most a másik kerül olyan kiszolgáltatott helyzetbe, amilyenben ő volt.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 17:31:29

@midnightcoder2: Ez nem változtat azon, hogy a világ civilizált része számára a rabszolgakereskedelem és a rabszolgatartás akkoriban is elítélendő volt erkölcsileg. Mint mondjuk a GULAG, a málenkij robot, vagy a magyarok háború utáni kitelepitése. Akinek hatalmában és érdekében állt, megtette, nem foglalkozott az általános erkölcsi vélekedéssel.
Válasz erre 

Bright side of life 2019.08.14. 17:43:12

@chrisred:
Hm... a rabszolgakereskedelmet javarészt a világ általad civilizáltnak nevezett része (angolok, spanyolok, portugálok stb.) bonyolította.
Egyre inkább úgy tűnik, hogy Te valami kortól, helytől, társdalomtól független erkölcsi állandóban hiszel, amely az emberrel vele születik.
Ki kell, hogy ábrándítsalak, ilyen nem létezik.
Válasz erre 

blackshíp 2019.08.14. 17:57:20

@Bright side of life: na igen, de legalább mindenki azt hiszi, hogy ez az erkölcsi állandó éppen egybeesik a saját aktuális erkölcsi álláspontjával...
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 18:04:02

@Bright side of life: Szerinted a rabszolgakereskedelem ezekben az országokban a többségi társadalom művelte? Az emberek többsége nem is tudott róla.

mult-kor.hu/cikk.php?id=17184
Válasz erre 

élveteg 2019.08.14. 18:18:53

Hajajjjj...... Most már kezdek aggódni, na nem a Domingó hanem magam miatt Annak idején volt egy kurva jóó kis bandánk 17 évesen A bulikon a dobszólót kizárólag azért iktattuk be, mert addig a hangfalak mögött szopattuk a csajokat Nehogy előálljon valamelyik hogy micsoda zaklatók voltunk mi annak idején
Válasz erre 

Bright side of life 2019.08.14. 19:23:52

@chrisred:
Elolvastam. A cikk tökéletesen cáfolja saját nyitótételét és a Te állításodat, hogy a “többségi társadalom” nem tudott a rabszolgakereskedelemről.

Másrészt fogalmilag kizárt, hogy a “többségi társadalom” műveli a rabszolgakereskedelmet. Ez egy üzlet volt, mégpedig azoknak az üzlete, akik társadalmi helyzetük, befolyásuk, vagyonuk révén a kor erkölcseit meghatározták. És igen, a kor erkölcsiségébe az a kettősség is belefért, hogy egyfelől a felvilágosodás eszméinek jegyében, Angliában az emberek egyenlőségét hirdetem, másfelől pedig rabszolgákkal kereskedem a világ többi részén.
Olyannyira belefért ez a kettősség, hogy Anglia a polgárháborúban a Konföderációt támogatta, jól felfogott gazdasági és politikai érdekei miatt.

Ha Te is elolvasod a cikket abból is ki fog tűnni az erkölcs kortól, társadalomtól függő változékonysága, ami miatt anakronizmus számon kérni ma valakin olyan cselekményt, ami egy adott korban, társadalomban erkölcsös vagy legalább elfogadott volt.
Pl. Washingtonon vagy Thomas Jeffersonon sem kéri számon senki a rabszolgatartást.
Válasz erre 

Lms Fkt 2019.08.14. 19:26:05

Már elnézést,de mitől nagyobb "trauma" bármilyen rajongónak az,hogy Domingo szexuális zaklató volt,és olykor bosszúálló is,mint mondjuk az,hogy Jackoról kiderült a pedofília? Mocsok hozzáállás támadni a nyilvánosság elé kiálló sértettet,kétségbevonni a szavahihetőségét,az ilyen magatartás bűnrészesség a zaklatásban.Domingo egyáltalán nem "Szent és sérthetetlen",főleg nem az előbbi...A magyarázkodása meg gagyi,a 80as években sem volt más megítélése a zaklatásnak,főleg nem az USÁban,ahol a művészúr sokat megfordult, és ahol operaigazgató is volt.Namármost pontosan tudja mindenki,mit jelent a szereposztó dívány kifejezés...egyébként pedig még igen fiatal korából van egy "kedves" kis történet,miszerint egy idősebb művésznőnek tett szexuális ajánlatot,nem tudván,hogy az leszbikus,és mikor az illető ezt közölte vele("mit akarsz kisapám?én a lányokat szeretem,nem tudtad?"),Domingo a legkisebb zavar nélkül válaszolta,hogy nem baj,szívesen végignézne ilyet is...na szóval,nem egy grál lovag,soha nem is volt az...
Válasz erre 

Bright side of life 2019.08.14. 19:47:48

Érdekes, fordított felállással, de egy ugyanilyen történet van kint az Indexen Katy Perryről. Ahhoz senki hozzá sem szól....:)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.08.14. 20:10:54

@Bright side of life:

Igen, ez sajnos úgy igaz, ahogy írod.

@chrisred:

Az meg a metoo-őrületig soha nem működött, hogy a ranglétrán alacsonyabban állók bizonyítatlan és bizonyítHATatlan állításai többet érjenek, mint egy köztiszteletben álló emberéi. Mert a te vélekedéseddel ellentétben van olyan, hogy szavahihetőség és ártatlanság vélelme.

"Valami gond lehet a fordítóprogramoddal. Nem azt mondja, hogy nem azok történtek, hanem más dolgok, hanem ahogy én írtam, pontatlanul lettek bemutatva."

Ha valamit pontatlanul mutatnak be, akkor az már valami más. Pontatlanul írtad le a mondatot, így lett a kecsesen ringó fecskéből recsegve fingó kecske. Apró pontatlanság, szóra sem érdemes, mi?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.08.14. 20:13:28

@chrisred:

"ezért tört ki az évszázad legvéresebb polgárháborúja."

Tanulj egy kis történelmet. Addig se hidd, hogy az északiak a négerek két szép szeméért mentek hadba és haltak meg.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.08.14. 20:15:17

@ételizésítő:

"Tök ugyanúgy néz ki a képeiken, szobraikon minden, mint a valóságban. Totál fantáziátlan másolatok."

Így igaz. Amíg felismerhetőek az alakok és a tárgyak a festményen, addig csak fantáziátlan másolatokról beszélhetünk. :)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.08.14. 20:20:18

@chrisred:

"Ez nem változtat azon, hogy a világ civilizált része számára a rabszolgakereskedelem és a rabszolgatartás akkoriban is elítélendő volt erkölcsileg."

Talán az újdonság erejével hat rád, hogy a rabszolgakereskedelmen és -tartáson épp a világ civilizált része gazdagodott. :) Persze lehet, hogy elítélték önnön tetteiket és minden vasárnap meggyónták a papnak. :D
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.08.14. 20:23:40

@chrisred:

"Szerinted a rabszolgakereskedelem ezekben az országokban a többségi társadalom művelte? Az emberek többsége nem is tudott róla."

Csak annyira nem tudott róla, ahogy a német emberek többsége sem tudott a zsidóirtásokról. Bár érdekes, ezt az antinácik erősen tagadják.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.14. 20:23:43

@Bright side of life: Ezek szerint nem jött le, hogy a cikkben egy több évtizedes folyamatròl van szó.

Tévedés, hogy a társadalom elitje határozza meg az erkölcsi normákat. Legfeljebb a hatalmi, vagyoni viszonyokat, amihez képest az erkölcsi rend gyakran háttérbe szorul.

Éppen Jefferson Davisről volt cikk az Indexen. Abban benne van, hogy az írásaiban mások rabszolgatartását ő is elítélte. Hiába, ilyen az emberi természet...
Válasz erre 

MutánsJane 2019.08.14. 23:21:52

@Bright side of life: Ha ez vigasztal, én azt is súlyosan elítélem. Csak nekem nincs (és nem is lesz) Facebook fiókom, ezért nem tudtam lényegében sehová sem bekommentelni. Arra, amit K. P. művelt, SINCS mentség, ez a fajta viselkedést mindkét oldalról súlyosan elítélendő, és az elkövetőkre nézve azonnali következménnyel kellene járnia.
Ami Domingót illeti: az első hozzászóló által belinkelt cikket elkezdtem olvasni, de még a fele előtt abba kellett hagynom, mert egyszerűen nem volt hozzá gyomrom. Annyi mindenesetre kiderült, hogy akárcsak Weinstein esetében, itt is egy bejáratott minta szerint történt az egész. A különbség csak annyi, hogy P. D. más közreműködőket nem szervezett be (mint pl. Weinstein, aki az éttermi "megbeszéléseken" a gyanút elkerülendő, mindig az asszisztensével jelent meg, akit menet közben gondosan elküldött). De két dolog egyértelmű volt: hajszálpontosan tisztában volt azzal, hogy mit csinál, és a cikk alapján úgy tűnik, sorozatosan ez akkor kezdődött, amikor olyan felelős vezetői pozícióba került, ahol mások sorsa / karrierje fölötti hatalma volt, amit tudatosan föl is használt a magánjellegű céljai eléréséért.
Válasz erre 

MutánsJane 2019.08.14. 23:34:41

előzőhöz:
javítás: "ez a fajta viselkedéS" ("t" nélkül)
azonnali ÉS NAGYON SÚLYOS következményEKkel kellene járnia
Válasz erre 

Bright side of life 2019.08.15. 05:21:53

@MutánsJane:
Abszolút egyetértenék veled,
- ha tényleg úgy történt minden, ahogy azt az egyelőre meg nem nevezett sértettek állítják,
- ha ezt egy független hatóság/bíróság határozatában megállapította.
Addig azonban ezek pusztán állítások, amelyek vagy igazak vagy nem és még ha igazak is, nem a mai, hanem az adott kor és közeg szokásai, viszonyai, erkölcse stb. szerint értékelendők.

Ezzel szemben az azonnali, súlyos következmények pusztán a vádak alapján már jelentkeznek (előadások lemondásától a wikipedia szócikk módosításáig).
Ezeket a következményeket már akkor is viseli Domingo, ha - akár évek múlva - kiderül, hogy a vádak részben vagy egészben nem igazak.

Olyan kort élünk, hogy minden információ már azt megelőzően eljut a nagyközönséghez, hogy egyáltalán tisztázódna azok valóságtartalma. Ezek alapján mindenki véleményt, sőt ítéletet alkot és a dolog természeténél fogva hajlamosabb a negatív információt igaznak elfogadni.
Ráadásul vannak olyan vádak amelyek esetében manapság az ártatlanság vélelme egyáltalán nem érvényesül sőt, a megvádolt személytől várják el, hogy védekezzen, bizonyítson. Ilyen vád pl. a szexuális zaklatás mellett a pedofília vagy az antiszemitizmus is.

A konkrét esetben az is felmerül - ezt korábban már érintette valaki -, hogy ezzel közvetve azokat a művészeket is negatív hírbe hozták, akik együtt dolgoztak Domingoval: ezek szerint csak azért kaptak meg egy szerepet vagy lettek sikeresek, mert lefeküdtek vele?

Szóval - szerintem - ha 30 év távlatából valaki előáll egy ilyen történettel, váddal, azt nagyobb fenntartással és körültekintéssel kellene kezelni.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.15. 05:35:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Az meg a metoo-őrületig soha nem működött, hogy a ranglétrán alacsonyabban állók bizonyítatlan és bizonyítHATatlan állításai többet érjenek, mint egy köztiszteletben álló emberéi. Mert a te vélekedéseddel ellentétben van olyan, hogy szavahihetőség és ártatlanság vélelme."

Meg utána sem működik, legalábbis nem tudok erre alapuló bírói ítéletekről. Mindenki eldöntheti, hogy két ismeretlen ember közül kinek hisz. Az ártatlanság vélelme a büntető eljárás egyik alapelve, tehát mondjuk Polanski esetében működnie kell, egyébként értelmetlen beszélni róla.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.15. 05:41:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Váratlanul korrekt és intelligens példa. Valóban, a német társadalom teljesen tisztában volt azzal, hogy az, ami a zsidókkal történik, szembemegy az ő erkölcsi értékrendjükkel. Ezért inkább vaknak tettették magukat, nehogy nyilvánosan állást kelljen foglalniuk a náci állammal szemben, amivel azt kockáztatták volna, hogy ők is a zsidók mellé kerüljenek. Ahogy nálunk se mert senki beszélni arról az ötvenes években, amikor a ház előtt megállt a fekete autó, majd másnap nem látták a szomszédot.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.08.15. 07:29:35

@chrisred:

"legalábbis nem tudok erre alapuló bírói ítéletekről."

Ki beszélt itt bírói ítéletekről? Találsz ilyen szót a kommentemben? :P

Az ártatlanság vélelme minden értelmes embernél működik vagy működnie kellene, nem csak az igazságszolgáltatásban. Egy értelmes ember ui. tisztában van azzal, hogy hiányos, bizonytalan, esetleg hamis információk alapján nem ítélhet el valakit még magánemberként sem.

"Mindenki eldöntheti, hogy két ismeretlen ember közül kinek hisz."

Plácido Domingo neked talán ismeretlen, de a legtöbb művelt ember számára nem az.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.15. 08:09:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Ki beszélt itt bírói ítéletekről? Találsz ilyen szót a kommentemben? :P"

Szokás szerint elfeledkeztél arról, hogy mire reagáltál. A kommentemben arról írtam, hogy a középkori birósági ügyekben a nemesember tanúvallomása értékesebb volt, mint a közembereké.

"Egy értelmes ember ui. tisztában van azzal, hogy hiányos, bizonytalan, esetleg hamis információk alapján nem ítélhet el valakit még magánemberként sem."

Egy értelmes ember tisztában van azzal, hogy magánemberként senkit sem áll jogában elítélni. Legfeljebb véleményt alkothat róla.

"Plácido Domingo neked talán ismeretlen, de a legtöbb művelt ember számára nem az."

A legtöbb művelt ember legfeljebb a munkásságát ismeri, az embert magát nem. Ahogy Szophoklész drámáit is sokan ismerik, mégsem állítják azt, hogy Szophoklész az ismerősük.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.08.15. 08:21:45

@chrisred:

"Szokás szerint elfeledkeztél arról, hogy mire reagáltál."

Te meg arról, hogy TE mire reagáltál. Ugye nem gondolod, hogy pusztán azért, mert korábban reagáltam egy kommentedre, onnantól kezdve minden válaszom az említett kommentedhez kapcsolódik?

Szokásod szerint már megint csúsztatsz. Sehol nem állítottam, hogy Domingo az ismerősöm. :P
Válasz erre 

chrisred 2019.08.15. 09:06:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Ugye nem gondolod, hogy pusztán azért, mert korábban reagáltam egy kommentedre, onnantól kezdve minden válaszom az említett kommentedhez kapcsolódik?"

Nem, tényleg nem gondolom, hogy a válaszaidban foglalkozol azzal, amit a másik írt.

"Sehol nem állítottam, hogy Domingo az ismerősöm."

Ezt valóban nem, csak azt, hogy a legtöbb művelt emberé. :)
Válasz erre 

Field64 · https://moviecops.blog.hu/ 2019.08.15. 11:48:58

@Lms Fkt:

„Mocsok hozzáállás támadni a nyilvánosság elé kiálló sértettet...”

Itt pontosan az a probléma, hogy egyik sértett sem állt ki a nyilvánosság elé, mindegyik névtelenül vádaskodik, és húsz-harmincéves történetekkel jön. Mivel nem nevezik meg magukat, Domingónak sem adják meg az esélyt arra, hogy a konkrét esetekkel kapcsolatban elmondhassa a saját verzióját, pedig az ártatlanság vélelme még egy világhírű operaénekest is megillet.

Ezekben a MeToo-ügyekben az az igazi mocsokság, hogy névtelenül is lehet sarat dobálni, ezt a nagy többség minden bizonyíték nélkül azonnal beszopja, mert régi reflex, hogy a rosszat mindenki boldogan elhiszi a másikról. Jótékonysági koncerteken lép fel, humanitárius célokra ad adományokat? Ki nem szarja le? Harminc éve megfogta egy nő térdét, és kéretlenül puszit adott neki, a nő meg egy árva szóval nem tiltakozott, mert abban reménykedett, hogy főszerepet kap? Micsoda beteg állat, perverz disznó, azonnal lecsukni, megkövezni, felakasztani, majd utólag kivizsgáljuk, hogy történt-e egyáltalán valami ilyesmi...

Kovacs Nocraft Jozsefne eredeti hozzászólása és Bright side of life kommentje szerintem elég világosan kifejti, hogy mi a baj ezzel az esettel (is). Senki nem mondja, hogy Domingo garantáltan egy szent, de egyelőre az se bizonyosodott be, hogy szexuális ragadozó lenne, jelen pillanatban csupán ő az, aki ebben a MeToo-elmebajban éppen sorra került...

P. S.: Gyerekkoromban nagyon tetszett egyik osztálytársnőm, B. Andi, és szimpátiám jeleként rendszeresen meghuzigáltam a haját, mert akkor az én korosztályomban a fiúk így mutatták ki az érdeklődésüket egy lány iránt, mondhatni, ez volt a szokás. Nyilván ma már egészen mást gondolok erről, de azért meg lennék lepve, ha B. Andi hirtelen előállna azzal, hogy én ezzel őt tulajdonképpen szexuálisan zaklattam.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.08.15. 12:39:23

@chrisred:

"Ezt valóban nem, csak azt, hogy a legtöbb művelt emberé. :)"

Inkább azt, hogy a legtöbb művelt ember ismeri. Persze te nem érted a különbséget, na meg Domingót sem ismered. :(
Válasz erre 

ételizésítő 2019.08.16. 02:16:50

@élveteg:
Hát 17 évesen inkább ti jártatok szopni a hangfalak mögé, öcsém.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.17. 05:58:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ha nem a szokásos write-only üzemmódban működnél, akkor láthattad volna, hogy egyszer már leírtam, legfeljebb a munkásságát ismerik, magát az embert nem.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.08.17. 23:26:22

@chrisred:

Igen, leírtad. :) Na und?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:

fáymiklós

Keresés

Friss topikok

  • hosszan exponálunk: Nekem is nagyon tetszett, köszi. Egyszer majd én csinálok veled egy ilyet, legalább olyan kíváncsi... (2023.01.28. 15:14) Boglárka Párizsban
  • csorsza: Jó kép. (2023.01.25. 21:24) Pont hátán pont
  • polyvitaplex: @Perseo: Komoly vérátömlesztésen kellene átesnem ahhoz, hogy Kőszegi Ákost akarjam hallgatni. Vagy... (2023.01.24. 10:09) Szomorú Színház
  • stolzingimalter: @Mannhardt András: ó, ez csodálatos, köszi szépen, (2023.01.23. 05:14) Debussy angolul beszél
  • polyvitaplex: @laliqua: Jogos, rosszul olvastam valamit, elnézést. (2023.01.21. 09:22) Az élet valahol másutt van

Címkék

21. Század Kiadó (1) 6szín Teátrum (1) A. A. Milne (1) Aaron Copland (1) Aaron Rosand (1) Abebe Bikila (1) Ábrahám Pál (1) Ádám Zsuzsanna (1) Adolphe Adam (1) Adriana Lecouvreur (1) Adrien Brody (1) Ady Endre (7) Agatha Christie (2) Agnes Baltsa (1) Agnes Giebel (1) Agrippina (5) Ahmed Szadavi (1) Ahol a folyami rákok énekelnek (1) Ahol a nap felkel Párizsban (1) Aida (1) Aida Garifullina (2) Ai Weiwei (1) Ákos (1) Alagút (1) Alaina Urquhart (1) Alain Delon (1) Alan Jay Lerner (1) Alberto Vilar (1) Albrecht Dürer (1) Alec Baldwin (1) Alekszandr Glazunov (1) Alelnök (1) Alessandra Ferri (1) Alexander Chance (1) Alexander Lonquich (1) Alexander Toradze (1) Alexandra Soumm (1) Alexandre Dumas (1) Alexandr Pavlovna Romanova (1) Alfonso und Estrella (1) Alfred Brendel (2) Alfred Hitchcock (2) Algred Hubay (1) Alice Harnoncourt (1) Alice Sara Ott (1) AlkalMáté Trupp (1) Allan Clayton (1) Allen Midgette (1) Almási Éva (1) Almásy László Ede (1) Álmodozások kora (1) Álomutazó (1) Álom luxuskivitelben (1) Amadeus (2) Ambrus Kyri (1) Amélie (1) Amerigo Tot (1) Amrita Sher-Gil (1) Amsterdam Baroque (1) Anda Géza (1) Andrea del Verrocchio (1) Andrei Feher (1) Andrej Tarkovszkij (1) Andrew Lloyd Webber (3) Andrew Staples (1) Andrew Tyson (1) André Aciman (1) André Chenier (1) Andris Nelsons (1) Andy Vajna (1) Andy Warhol (3) Anette Bening (1) Angela Lansbury (1) Angelo Badalamenti (1) Anish Kapoor (2) Anita Rachvelishvili (2) Anna Karenina (2) Anna Karenyina (4) Anna Netrebko (10) Anna Vinnitskaya (1) Anne-Sophie Mutter (3) Anner Bylsma (1) Anne Heche (1) Annie Hall (1) Annie Leibovitz (1) Ann Napolitano (1) Anselm Kiefer (1) Antal Imre (2) Anthony Roth Costanzo (3) Antinous (2) Antoine és Désiré (1) Antonin Dvorák (1) Antonio Margheriti (1) Antonio Salieri (1) Antonio Vivaldi (3) Antonius és Kleopátra (1) Anton Bruckner (3) Anyám tyúkja 2 (1) Anyaszemefénye (1) Apokalipszis most (1) Appassionata (1) Aqua alta (1) Aquincum (1) Arany-félmaraton (1) Arany János (5) Arató András (1) Ara Pacis (1) Arcadi Volodos (1) Arcady Volodos (1) Arena di Verona (2) Ariadne auf Naxos (1) Aribert Reimann (1) Aristide Maillol (3) Armie Hammer (1) Arnold Schönberg (2) Arnold Schwarzenegger (1) Árpa Attila (1) Arrigo Boito (2) Artemisia Gentileschi (2) Arthur Ransome (1) Arthur Rimbaud (1) Arthur Rubinstein (1) Artphoto Galéria (1) Arturo Benedetti Michelangeli (1) Arturo Di Modica (1) Arturo Toscanini (1) Art Garfunkel (1) Art Shay (1) Ascher Tamás Háromszéken (1) Átjáróház (1) Attila (3) Attisz (1) Aubrey Beardsley (1) Audrey Hepburn (1) Aurelianus (1) Aurelia de Sousa (1) Aurora borealis (1) Az álarcosbál (1) Az alvilág professzora (1) Az átváltozás (1) Az ír (1) Az isenheimi oltár (1) Az istenek alkonya (1) Az olvasás éjszakája (1) Az ügy (1) Az utolsó mohikán (2) Az utolsó párbaj (1) A bajnok (1) A bolygó hollandi (1) A csodálatos mandarin (1) A csütörtöki nyomozó-klub (1) A doktor úr (1) A félkegyelmű (1) A feltaláló (1) A Felvilágosodás Korának Zenekara (1) A fura (1) A Gucci-ház (1) A halálsor angyalai (1) A halott város (1) A játékos (1) A karmeliták párbeszédei (1) A karmesterek alkonya (1) A kékszakállú herceg vára (1) A keresztapa (1) A korona (1) A magányos lovas (1) A Magyar Nyelv Múzeuma (1) A Magyar Zene Háza (1) A Mars Klub (1) A múmia (1) A művészet templomai (1) A nagy fal (1) A nürnbergi mesterdalnokok (1) A Rajna kincse (2) A részeg hajó (1) A rózsalovag (1) A séfek séfe (1) A szomorúság háromszöge (1) A szürke ember (1) A terápia (1) A teremtés (1) A tizenkét óriás (1) A tolvaj szarka (1) A vadak ura (1) A vád tanúja (1) A varázshegy (1) A világ legrosszabb embere (1) A walkür (1) B.J. Thomas (1) B. Nagy János (1) Babits Mihály (6) Bach (1) Bacsó Péter (1) Bakfark Bálint (1) Balassa Sándor (1) Balatonszemes (1) Balázs János (2) Balkon kilátással (1) Balla Zsófia (1) Balogh Eszter (1) Baltic Sea Philharmonic (1) Balzac (1) Bánffy Miklós (1) Bánkuti András (1) Bánk bán (3) Bán Frigyes (1) Bán Zoltán András (2) Barabási Albert-László (1) Baranyay László (1) Bárány Paál László (1) Baráth Emőke (4) Baráti Kristóf (4) Barbara Bonney (1) Barnás Ferenc (2) Barta Lajos (1) Barta Tamás (1) Bartók Béla (9) Basch Viktor (1) Basil Brown (1) Bastille Opera (1) Básti Juli (1) Batka Zoltán (2) Batthyány tér (1) Baudelaire (1) Baumgarten emlékdíj (1) Bayreuth (3) Baz Luhrman (1) Beatles (4) Becéző szavak (1) Becstelen brigantyk (1) Bedenweiler (1) Beethoven (11) Beethoven 9. szimfónia (1) Békés András (1) Békés Itala (1) Bélapátfalva (1) Belfast (1) Bellini és a bellinisták (1) Benedetto Antelami (1) Benedict Wells (1) Benicio Del Toro (1) Benjamin Beilman (1) Benjamin Britten (4) Benkő Dániel (1) Benozzo Gozzoli (1) Benvenuto Cellini (1) Ben Cross (1) Ben Heppner (1) Ber (1) Berek Kati (1) Bereményi Géza (2) Bergendy Péter (1) Berliner Philharmoniker (3) Berlioz (2) Bermardin de Saint-Pierre (1) Bernadette Peters (1) Bernard Haitink (1) Besnyő Éva (1) Betlehem (2) Beugró a Paradicsomba (1) Beyoncé (1) Big Brother (1) Billy Wilder (1) Bill Clinton (1) Bill Nighy (1) Bill Viola (1) Bindo Altoviti (1) Bine Bryndorf (1) Bing Crosby (1) Birgit Nilsson (3) Birkás Ákos (1) Birkás Lilian (1) Birth of the Cool (1) Blind Faith (1) Blue boy (1) Bobby McFerrin (1) Bob Dylan (8) Bob Seidemann (1) Boccherini (1) Bódy Magdi (1) Bogányi Gergely (2) Bogányi Tibor (2) Bohémélet (1) Bohemian Rhapsody (1) Bohém rapszódia (1) Böjt (1) Bolti tolvajok (1) Börcsök Enikő (1) Borisz Berezovszkij (2) Borisz Godunov (2) Boris Berezovsky (1) Borlai Gergő (1) Bornemisza Péter (1) Boros Géza (1) Borromini perspektíva (1) Borsa Miklós (1) Borsi-Balogh Máté (1) Bors Jenő (1) Botticelli (1) Bourgogne strázsamester (1) Brad Pitt (2) Brassó (1) Breisach (1) Brett Dean (1) Bretz Gábor (1) Brigitte Fassbaender (1) Brindás Boglárka (1) British Museum (1) Bródy János (1) Brown sisters (1) Bruce Chatwin (1) Bryan Magee (1) Bryce Dallas Howard (1) Bryn Terfel (3) Bubics Zsigmond (1) Bubnó Tamás (2) Búcsú szimfónia (1) Budaörsi Latinovits Színház (2) Budapesti Wagner-napok (1) Budapest String Quartet (1) BÚÉK (1) Bukta Imre (1) Burger Barna (2) Burt Bacharach (1) Büszkeség és balítélet (1) Butch Cassidy és a Sundance Kid (2) Butterfly (1) Byron (2) C.B. Strike (1) C.Y. Lee (1) Caesarea (1) Candide (2) Capa központ (1) Capa Központ (5) Caravaggio (2) Carey Mulligan (1) Carlos Kleiber (1) Carlos Ruiz Zafón (2) Carlos Santana (1) Carlotta Patti (1) Carlo Bergonzi (1) Carlo Marochetti (1) Carmen (2) Carmen Maria Machado (1) Carmina burana (1) Carolee Schneemann (1) Carole Lombard (1) Carrie Fisher (1) Cary Grant (2) Casa di conte Federigo (1) Cascina (1) Caterina Valente (1) Cate Blanchett (1) Catherine Foster (1) Cats (1) Cecilia Bartoli (4) Centrál Színház (2) Centre (1) Centre Pompidou (2) Certosa de Pavia (1) Cervantes (1) Chariots of Fire (1) Charles Aznavour (1) Charles Dickens (4) Charles Dutoit (1) Charles Gounod (2) Charles Trenet (1) Charlie Siem (1) Charlie Watts (1) Charlotte Perriand (1) Cher (1) Cheryl Studer (1) Chet Baker (1) Chicago (2) Chiesa dei Gesuiti (1) Chopin (1) Christa Ludwig (3) Christian Thielemann (3) Christina Pluhar (1) Christopher Hogwood (1) Christopher Plummer (1) Christopher Purves (1) Christoph Koncz (2) Christoph Martin Wieland (1) Christoph Prégardien (1) Christoph Willibald Gluck (1) Christus (1) Chuck Stewart (1) Cigánybáró (1) Cirko (1) Ciro Immobile (1) City of Birmingham Symphony Orchestra (1) Clancy Brown (1) Claude Debussy (3) Claude Lorrain (1) Claude Monet (3) Clémenceau Múzeum (1) Clemens non Papa (1) Club együttes (1) Coco Chanel (1) Colin Firth (1) Concerto Budapest (1) Correr Múzeum (1) Courtauld Institute (1) Covent Garden (2) Cristian Mungiu (1) Csabai László (4) Csajkovszkij (1) Csajkovszkij-dalok (1) Csáki András (1) Családból is megért a sok 2 (1) Családi játszmák (1) Csehov (2) Cseh Tamás (4) Cserje Zsuzsa (1) Csernus Tibor (1) Cser Krisztián (2) Csíkrákos (1) Csíksomlyó (1) Csíkszereda (1) Csodálatos fiú (1) Csókkirály (1) Csokonai Vitéz Mihály (1) Csomós Mari (1) Csomós Péter (1) Csontváry (1) Csordás Klára (1) Csősz Sándor (1) Csuja Imre (2) Csukás István (1) Csurja Tamás (1) Csutora (1) Cyprien Katsaris (2) Czakó Mária (1) Czene Béla (1) Cziffra György (1) Dale Clevenger (1) Dallas (2) Dame Myra Hess (1) Damien Hirst (1) Daniele Gatti (1) Daniel Barenboim (4) Daniel Brenna (1) Daniel Defoe (1) Daniel Harding (1) Daniil Trifonov (3) Danny Boyle (1) Danny Robins (1) Dante (3) Dante Gabriel Rossetti (1) David Bowie (1) David Daniels (1) David Douglas Duncan (1) David Fray (2) David Gilmour (1) David Hurwitz (2) David Letterman (1) David Ojsztah (1) Deák Kristóf (1) Debbie Gibson (1) Deborah Voigt (1) Degas (1) Dekameron-projekt (1) Demis Roussos (1) Dénes György (1) Denfet-Rochereau (1) Denis Diderot (1) Denis Matsuev (3) Dennis Russell Davies (1) Déry Tibor (1) Deseő Csaba (1) Detre-ikrek (1) Deutsche Grammophon (1) Dezső András (1) Dezső Tamás (1) Diego Rivera (1) Dina Vierny (2) Dinyés Dániel (1) Diótörő (2) Dmitri Hvorostovsky (3) Dohnányi Ernő (1) Dolce vita (1) Dolores Vanetti (1) Domenico Ghirlandaio (1) Domenico Modugno (1) Domján Edit (1) Donatello (1) Donaueschingen (1) Don Carlos (1) Don Giovanni (1) Don Hunstein (1) Don Pasquale (2) Don Quijote (2) Doráti Antal (1) Doris Day (1) Downton Abbey (1) Dr. Mező Ferenc (1) Dráfi Kálmán (1) Drahos Béla (1) Drakulics elvtárs (1) Drapál János (1) Drazen Petrovic (1) Drozdik Orshi (1) Dubrovay László (1) Duna tévé (1) Dunkirk (1) Dylan Thomas (1) Earl Snakehips Tucker (1) Ecc (1) Edda (1) Edgar Degas (1) Edin Karamazov (1) Edita Gruberova (3) Edith Pretty (1) Edvard Grieg (1) Edward Elgar (2) Edward H. Tarr (1) Ed Helms (1) Eger (1) Egyesült szerelmes államok (1) Együtt megyünk (1) Egy kiállítás képei (1) Egy piaci nap (1) Ehnaton (1) Eiffel Központ (1) Einspach Fine Art and Photography (1) Elektra (1) Elena Ferrante (1) Eliahu Inbal (1) Elina Garanca (3) Elisabeth Leonskaja (1) Elisabeth Vigée Le Brun (1) Ella Miklós (1) Elliott Erwitt (1) Elliot Page (1) Elton John (1) Elvis Presley (2) El Greco (1) El Kazovszkij (1) Emanuelle Haim (1) Emanuel Ax (1) Emanule Ax (1) Emily Brontë (1) Emily Dickinson (2) Emmausz (1) Emma Kirkby (3) Emma Stone (1) Emma Thompson (1) Énekek éneke (1) English Barock Soloists (1) Enigma-variációk (1) Ennio Flaiano (1) Ennio Morricone (1) Enrico Caruso (2) Enrico Gabrielli (1) Enyedi Ildikó (2) Enzo Dara (1) Eötvös Péter (4) Eperjesi Ágnes (1) Erdődy Kamarazenekar (1) Erkel Színház (2) Ernani (1) Ernest Hemingway (4) Eros Ramazotti (1) Erste Allgemeine Verunsicherung (1) Erwin Schrott (3) Esterházy Péter (8) Észak-északnyugat (1) Eszenyi Enikő (2) Esze Dóra (1) Eugéne Delacroix (1) Eugene Kohn (1) Eugen Jochum (1) Euphronios (1) Eva Mei (1) Eva Pilarova (1) Evelyn Glennie (1) Evita (2) Ewan McGregor (1) Ezékiel próféta (1) Ezüst madarak (1) Fábián Juli (2) Fabio Sartori (1) Fairytale Of New York (2) Falcsik Mari (1) Falstaff (2) Falusi Mariann (2) Fantomszál (1) Faragó Attila (1) Faragó Géza (1) Farkasfalvy Dénes (1) Farkas Gábor (1) Farkas István (3) Fausto Cleva (1) Fazekas Gergely (1) Federico Fellini (1) Fejérvári Zoltán (3) Fejér Gábor (1) Fejes Endre (1) Fekete Ernő (1) Fekete István (1) Fekete templom (1) Felhőkarcoló (1) Felix Mendelssohn (1) Felmegyek a miniszterhez (1) Feltrinelli (1) Felvégi Andrea (1) Ferencsik János (1) Ferenczy Múzeum (1) Ferenc pápa (1) Ferruccio Furlanetto (2) Fészek (1) Fesztiválzenekar (23) Fiamma Izzo dAmico (1) Ficus magnolioides (1) Figaro (1) Filarmonica della Scala (2) Filippo Brunelleschi (1) Filippo de Pisis (1) Filozófusok kertje (2) Finy Petra (1) Firenze (7) Fischer Ádám (4) Fischer Annie (2) Fischer Iván (4) Flannan-szigetek (1) Flower Drum Song (1) Fodor Beatrix (1) Fodor Géza (1) Fodor József (1) Földes Imre (1) Földvári András (1) Folsom Prison Blues (1) Fondation Louis Vuitton (1) Fonó (1) Fontanellato (1) Forrest Gump (1) Fort Worth Symphony Orchestra (1) Fou Tsong (1) Francesco Morosini (1) Francesco Petrarca (1) Francesco Rosi (1) Francesco Vezzoli (1) France Gall (1) Franchino Agostini (1) Francisco de Zurbarán (1) Francis Coppola (1) Francis Ford Coppola (1) Francoise Gilot (2) Francois Leleux (1) Franco Alfano (1) Franco Maria Ricci (2) Franco Zeffirelli (7) Frankó Tünde (1) Frank Sinatra (1) Frans Brüggen (1) Franz Schubert (9) Freddie Mercury (2) Fred Astaire (1) Fred Plotkin (1) Frenák Pál (2) Fricsay Ferenc (2) Frida Kahlo (2) Friderikusz Sándor (2) Friss Gábor (1) Fritz Éva (1) Fritz Wunderlich (1) Fuga (1) Fülöp Attila (1) Fülöp György (1) Fyvush Finkel (1) G. Dénes György (2) Gabrieli Consort (1) Gabriel Bacquier (1) Gallai Péter (1) Garai Gábor (1) Gárdonyi Géza (1) Garey Williams (1) Garrick Ohlsson (1) Garry Winogrand (1) Gáti György (2) Gauguin (1) Gázi Huszrev bég (1) Gazsó György (1) Gellért András (1) Genezáreti-tó (1) Gennagyij Rozsgyesztvenszkij (1) Georges Bizet (1) Georges Pretre (1) Georges Seurat (1) Georges Simenon (1) George Foreman (1) George Gershwin (2) George Michael (1) George Roy Hill (1) George W. Bush (1) Georg Ratzinger (1) Gerald Finley (1) Gerard Butler (1) Gérard Depardieu (1) Gerbeaud (1) Gerhard Richter (4) Gertrud Kraus (1) Gianfranco Cecchele (1) Gianluigi Colalucci (1) Gianni Morandi (2) Gianni Schicchi (2) Gian Lorenzo Bernini (2) Gillian Anderson (1) Ginette Neveu (1) Gioachino Rossini (1) Gioconda (1) Giorgione (1) Giotto (1) Giovanni Francesco Rustici (1) Giro dItalia (1) Giuseppe di Stefano (3) Giuseppe Giacomini (1) Giuseppe Gioachino Belli (1) Giuseppe Verdi (4) Gladiátor (1) Glenn Gould (11) Glenn Miller (1) Gloria Gaynor (1) Gobbi Hilda (1) Goldberg-variációk (3) gombo (1) Görgei Arthur (1) Gorka Géza (1) Gráczer L. Tamás (1) Grammy-díj (2) Grazia Deledda (1) Gregor József (4) Grigorij Szokolov (1) Grigory Sokoloov (1) Groucho Marx (1) Guerlain (1) Gunther Gerzso (1) Gustave Flaubert (3) Gustavo Dudamel (2) Gustav Mahler (6) Guy Braunstein (1) Guy Ritchie (1) Gwyneth Paltrow (1) Gy. Horváth László (7) Gyergyai Albert (1) Gyilkos-tó (1) Gyilkosság az Orient Expresszen (1) Gyulai Líviusz (1) Háború és béke (1) Hadrianus (1) Hair (1) Halál a Níluson (2) Halál Velencében (1) Hamari Júlia (1) Hamlet (2) Hamlet Gonashvili (1) Hamza Gábor (1) Han-na Chang (1) Handel (8) Hans Hollein (1) Hantai Simon (1) Harcsa Veronika (1) Hardy Amies (1) Harold Prince (1) Harriet Beecher Stowe (1) Harrison Ford (1) Hartay Csaba (1) Határátlépések (1) Haumann Péter (1) Haverok harca (1) Haydn (1) Hazai Attila (1) Háztűznéző (2) Házy Erzsébet (2) HBO (2) Hedda Gabler (1) Hegedűs a háztetőn (2) Hegedűs Endre (1) Hegyvidék Galéria (1) Heilbronn (1) Heinrich Schiff (1) Heltay László (1) Henri-Edmond Cross (1) Henri Cartier-Bresson (1) Henri Matisse (1) Henri Rousseau (1) Henry Cowell (1) Herbert von Karajan (7) Hermann Cohen (1) Hermann Prey (1) Hieronymus Bosch (1) Hilary Hahn (2) Hilliard Ensemble (1) Hóember (1) Hofi Géza (1) Hold utcai Bach-orgona (1) Hollókő (1) Homérosz (1) Home Alone (1) Hope Gap (1) Horatius (1) Horgas Eszter (1) Horti Lilla (2) Horváth Ádám (1) Horváth István (1) Horváth Lili (1) Hosszúlépés Budapesten (1) Hosszú Katinka (2) Hubay Miklós (1) Hugicám a sorozatgyilkos (1) Huguette Tourangeau (1) Hungarian Quartet (1) Hunyadi László (1) Huszár Vilmos (1) Iain Reid (1) Ian Charleson (1) Ian Gillan (1) Iffran Khan (1) Igaly Diána (1) Ígéretes fiatal nő (1) Igor Levit (1) Igor Ojsztrah (1) III. Béla (1) Illényi Katica (1) Illés együttes (1) Illyés Gyula (1) Ilya Gringolts (1) iner Philharmoniker (1) Inge Borkh (1) Inkább lennék özvegy (1) Irene Papas (1) Irene Vallejo (1) Irmgard Seefried (2) Irving Berlin (1) Isaac Stern (2) Isabel Leonard (1) Issey Miyake (1) István a király (2) Istvan Rabovsky (1) Itzhak Perlman (2) IV. Henrik (1) Ivan Sardi (1) Ivo Pogorelich (1) Izraeli Filharmonikus Zenekar (1) J. F. Cooper (1) Jaap van Zweden (2) Jackass (1) Jackie (1) Jack Nicholson (1) Jacqueline du Pré (1) Jacques Cujas (1) Jad Vasem (1) Jakobovits Miklós (1) Jakub Józef Orlinski (1) Jámbor Róbert (1) James Bond (1) James Bowman (1) James Dean (1) James Fenimore Cooper (2) James Ijames (1) James Joyce (1) James Levine (4) James Powell (1) James Rado (1) Jandó Jenő (2) Jane Austen (1) Jane Glover (1) Jane McCrea (1) Janine Reiss (1) Janus Pannonius (4) Jan Garbarek (1) Jan Morris (1) Jan Potocki (2) Jan van Eyck (1) Jared Leto (1) Járó Zsuzsa (1) Jascha Heifetz (2) Jason Clarke (1) Jászberényi Sándor (1) Játékszín (1) Játék a kastélyban (1) Javier Cammarena (1) Jávor Pál (1) Jazz at Lincoln Center (1) Jean-Baptiste Carpeaux (1) Jean-Michel Basquiat (1) Jean-Paul Belmondo (1) Jean-Paul Sartre (1) Jean-Philippe Rameau (1) Jeanne Moreau (1) Jean Chatel (1) Jean Guillou (1) Jean Jaurés (1) Jeffrey Tate (1) Jeges pokol (1) Jekatyerina Desznickaja (1) Jékely Zoltán (1) Jeney Zoltán (2) Jennifer Egan (1) Jennifer Hudson (1) Jeremiah Clarke (1) Jeremy Irons (1) Jeremy Menuhin (1) Jeruzsálem (2) Jessye Norman (5) Jesus Christ Superstar (1) Jesus López Cobos (1) Jevgenyij Jevtusenko (1) Jevgenyij Kiszin (3) Jevgenyij Mravinszkij (1) Jevgenyij Nyesztyerenko (1) Jevgenyij Vodolazkin (1) Jheronimus Bosch (2) Jim Redmond (1) Jiri Menzel (1) Joan Sutherland (1) Joaquin Phoenix (1) Joaquín Rodrigo (1) Joe Namath (1) Johannes Brahms (2) Johann Heinrich Füssli (1) Jóhann Jóhannson (1) Johann Sebastian Bach (12) Johann Wolfgang von Goethe (2) Johnny Cash (1) Johnny Hallyday (1) John Adams (1) John Corigliano (1) John Donne (2) John Dowland (2) John Eliot Gardiner (3) John F. Kennedy (1) John Fogerty (1) John Keats (1) John Lennon (2) John Malkovich (1) John Relyea (1) John Ruskin (1) John Updike (1) John Williams (2) Joker (1) Jonas Kaufmann (2) Jonathan Larson (1) Joni Mitchell (1) Jon Vickers (1) Jordán Adél (1) Jordán Tamás (1) Josef Mengele (1) Josephine Baker (1) Joseph Calleja (1) Joseph Conrad (1) Joseph Haydn (3) Joseph Losey (1) Joseph Ratzinger (1) José Antonio Abreu (1) José Carreras (3) José Cura (2) José van Dam (1) Joshua Bell (1) Josh Groban (1) Josh OConnor (1) Josquin des Prez (1) Joyce DiDonato (3) József Attila (9) József és testvérei (1) József nádor (1) Jó srácok (1) Juan Diego Flórez (1) Judi Dench (1) Judy Garland (2) Juhász Gyula (1) Jules et Jim (1) Jules Verne (4) Juliane Banse (1) Julian Bream (1) Julien Gauthier (1) Juliette Greco (1) June Newton (1) Jurányi Ház (3) Jürgen Blin (1) Justo Gallego Martinez (1) Juventus (1) Kácsor Zsolt (1) Kadarkai Endre (1) Kadosa Pál (2) Kaffka Margit (1) Kalapos Éva Veronika (1) Kaliforniai álom (1) Kálmán Péter (5) Kálmán Tibor (1) Kalmár András (2) Kamaszkor (1) Kanpúr (1) Kántor Péter (7) Kaparnaum (1) Karády Katalin (1) Karel Gott (1) Karel Svoboda (1) Karinthy Ferenc (1) Karinthy Frigyes (2) Karinthy Színház (1) Karita Mattila (1) Karl Böhm (2) Karl Marx (1) Karl Ove Kanusgard (1) Karl Ove Knausgard (1) Karl Richter (1) Karosi Júlia (1) Kassa (2) Kassák Lajos (1) Kassák Múzeum (1) Kátai Zoltán (2) Kathleen Ferrier (1) Katia Ricciarelli (3) Katona József Színház (8) Katona Júlia (1) Katona Tamás (1) Kazinczy Ferenc (1) Keith Arnatt (1) Keith Jarrett (3) Kék róka (1) Kelemen Barnabás (3) Kelen Péter (3) Kelet-Szlovákiai Múzeum (1) Keleti Éva (1) Kenneth Branagh (3) Kentaur (1) Kentner Lajos (1) Kent Nagano (1) Ken Kercheval (1) Keönch Boldizsár (1) Kerényi Imre (1) Kerényi Miklós Gábor (5) Kerényi Tünde Sára (1) Keresés (1) Keresztes Szent János (1) Keresztes Tamás (3) Keresztes Zsófia (1) Keri-Lynn Wilson (2) Kern András (1) Kertész utcai Shaxpeare-mosó (1) Kesselyák Gergely (1) Két-három dán (1) Két királynő (1) Kevin Spacey (1) Khatia Buniatishvili (1) Kieselbach Galéria (5) Kincsem (1) Kings College Choir Cambridge (1) Kings Singers (3) Kiri Te Kanawa (5) Kirstie Alley (1) Kisasszonyok (1) Kiscelli Múzeum (3) Kisszebeni oltár (2) Kitaibel Pál (1) Knoll Galéria (1) Köbli Norbert (1) Kóbor János (1) Kocsis Krisztián (1) Kocsis Zoltán (60) Kodály Zoltán (7) Kojot (1) Kollár Zsuzsa (1) Kolodko Mihály (1) Kolonics György (1) Kolonits Klára (1) Kolozsvár (1) Koltai Tamás (3) Komár László (1) Komlósi Ildikó (3) Komlóssy Erzsébet (1) Komlós Péter (4) Komoróczky Tamás (1) Kompolthy Zsigmond (1) Koncz Tamás (1) Koncz Zsuzsa (1) Konsztantyin Pausztovszkij (3) Könyvesbolt a tengerparton (1) Koppány Zsolt (1) Korcsolán Orsolya (1) Koreeda Hirokazu (1) Körhinta (1) Körmendi Ferenc (2) Korngold (1) Korniss Dezső (1) Korniss Péter (1) Kőrössi P. József (1) Kossuth-díj (1) Kosztolányi Ádám (2) Kosztolányi Dezső (16) Kovács Dénes (1) Kovács Eszter (1) Kovács Géza (1) Kovács János (3) Kovács Kati (1) Kovács Zsolt (1) Kovalik Balázs (1) Kováts Nóra (1) Kozák András (1) Kozma Péter (1) Kő Pál (2) Kristjan Järvi (1) Kristy MacColl (1) Krúdy Gyula (1) Kukely Júlia (1) Kukorelly Endre (3) Kulka János (1) Kunsthistorisches Museum (3) Kurtág György (6) Kurtág Márta (2) Kurt Moll (1) Kurt Vonnegut (4) Kuti Sándor (1) Kutyaszörf (1) Lady Diana (1) Lamberto Gardelli (1) Lambretta (1) Langer Ágnes (1) Láng Dorottya (1) Lang Györgyi (1) Lang Lang (4) Láng Zsolt (1) Lassan izzó tűz (1) László Boldizsár (1) László Margit (1) Latinovits Zoltán (10) Latzin Norbert (1) Laurence Sterne (3) Laurent Pelly (2) Laux József (1) Lawrence Durrell (5) Lawrence Feringhetti (1) Lawrence Oates (1) La dolce vita (2) La nuit (1) Lea Desandre (1) Léa Seydoux (1) Lébény (1) Lee van Cleef (1) Legénylakás (1) Légiparádé (1) Lehár Ferenc (1) Lehoczki István (1) Léna (1) Lénárt István (1) Lengyel Balázs (2) Lenin (1) Leonardo da Vinci (5) Leonardo Del Vecchio (1) Leonard Bernstein (21) Leonidas Kavakos (1) Leontyne Price (2) Leon Fleischer (1) Leon Gast (1) Leopold Stokowski (1) Leo Nucci (1) Leslie Chabay (1) Leslie Parnas (1) Les miserables (1) Les Olympiades (1) Letizia Battaglia (1) Lev Tolsztoj (5) LGT (1) Liam Neeson (3) Ligeti András (1) Lionel Logue (1) Lisa Batiashvili (2) Lisette Oropresa (1) Lise Davidsen (1) Liszt Ferenc (5) Liszt Ferenc Kamarazenekar (6) Little Richard (1) Liza Minnelli (1) Lodovico il Moro (1) Lohengrin (1) Lois Kirschenbaum (1) London (2) London Symphony Orchestra (1) Losonczy István (1) Louise Fletcher (1) Louise Nevelson (1) Louis Armstrong (1) Louis Lewandowski (1) Louvre (6) Lovasi András (1) Love love love (1) Lucas & Arthur Jussen (1) Luca Salsi (1) Luca Signorelli (1) Luchino Visconti (1) Luciano Pavarotti (11) Lucia di Lammermoor (1) Lucie Horsch (1) Ludovico Einaudi (1) Ludwig Múzeum (3) Ludwig van Beethoven (5) Luigi Roni (1) Lukács Pál (1) Lukács Péter (1) Lukács uszoda (1) Lukáts Kató (1) Lump (1) Luther Márton (1) Luxembourg kert (1) Macbeth (1) Mácsai István (1) Mácsai Pál (4) Macskaduett (1) Macskajáték (3) Macskák (1) Madách Színház (1) Madama Butterfly (1) Madame Elisabeth (1) Madarász Iván (1) Madéfalva (1) Madonna (1) Mads Mikkelsen (1) Mady Baby (1) Mady Mesplé (1) Magdalena Kozena (1) Mágnás Miska (1) Magyar Állami Operaház (7) Magyar Nemzeti Galéria (13) Magyar Nemzeti Múzeum (1) Magyar Szentföld-templom (1) Magyar Tudományos Akadémia (1) Mahan Esfahani (1) Maira Kalman (1) Majoros Áron Zsolt (1) Makk Károly (3) Malcolm Arnold (1) Mamcserov Frigyes (1) Mamma mia! 2 (1) Manifesztum (1) Manon (1) Mantegna (1) Manuel Barrueco (1) Márai Sándor (1) Marcello dOrta (1) Marcello Giordani (1) Marcel Proust (1) Marcus Aurelius (3) Marc Minkowski (1) Marek Janowski (1) Margitszigeti Szabadtéri Színház (2) Margitszigeti Színház (1) Marguerite Littman (1) Mariam Batsashvili (1) Marianne Faithfull (1) Mariano Fortuny (1) Mariano Stabile (1) Marián Varga (1) Maria Callas (6) Maria Ewing (1) Maria Joao Pires (2) Maria Jugyina (1) Maria Kulikovska (1) Marilyn Monroe (1) Marino Faliero (2) Mario De Biasi (1) Mariss Jansons (1) Mariza (1) Markó Béla (1) Márkus László (2) Mark Ruffalo (2) Marlene Dietrich (1) Marlenka (1) Maros András (3) Marozsán Erika (1) Marshmallow test (1) Marta Casals Istomin (1) Martha Argerich (2) Martinász (1) Martin Bookspan (1) Martin Fröst (1) Martín Rico y Ortega (1) Martin Schongauer (1) Martin Scorsese (1) Martonvásár (1) Marton Csokas (1) Marton Éva (5) Martorana (1) Mary Shelley (1) Mary Zsuzsi (1) Masaccio (1) Massenet (1) Maszada (2) Máté Gábor (1) Mathieu Amalric (1) Matteo Goffriller (1) Matthew Polenzani (1) Matthias Goerne (1) Matti Salminen (2) Matt Haimovitz (1) Mátyás-templom (1) Maurice Ravel (1) Maurizio Pollini (1) MÁV Szimfonikus Zenekar (2) Maxim Vengerov (1) Max Klinger (1) Max Schmeling (2) Meadows Museum (1) Meat Loaf (1) Mécs László (1) Megyesi-Schwartz Lúcia (1) Mejorada del Campo (1) Menahem Pressler (1) Menopauza (1) Meryl Streep (1) Messiás (2) Mészöly Dezső (1) Metropolitan Opera (16) Mezítláb a parkban (1) Michael Barenboim (1) Michael Chance (1) Michael Crichton (1) Michael Schumacher (1) Michael Volle (2) Michelangelo (13) Micheller Myrtill (1) Michel Houellebecq (1) Michel Laclotte (1) Michel Legrand (1) Michel Roux (1) Mick Jagger (1) Mick Rock (1) Middle of the Road (2) Midori (1) Mihail Bulgakov (1) Mihail Pletnyov (1) Mihályfalvi Mihály (1) Mihály András (2) Mihály Tamás (1) Mikisz Theodorakisz (1) Miklósa Erika (1) Miklós Tibor (6) Miklya Luzsányi Mónika (1) Milánó (1) Milano (1) Miles Davis (2) Miller Lajos (1) Milos (1) Milton Glaser (1) Milva (1) Minden jót Leo Grande (1) Miramare (1) Mirella Freni (3) Mirga Grazinyte-Tyla (2) Miroslav Kraljevic (1) Mischa Elman (1) Mischa Maisky (2) Misée dOrsay (1) Miskahuszár (1) Missa solemnis (1) Miss Saigon (1) Misty Copeland (1) Mitsuko Uchida (1) Mocsári Károly (1) Modern idők (1) Modigliani (1) Mohácsi (1) Moholy-Nagy László (1) Mohr im Hemd (1) Mojca Erdmann (1) Moleskine (1) Molnár Csilla (1) Molnár Farkas (1) Molnár Ferenc (3) Molnár Gál Péter (4) Molnár Levente (1) Mondjad Atikám! (1) Mondok Yvette (1) Monta Cassino (1) Montblanc (1) Monteverdi (2) Montserrat Caballé (1) Morton H. Meyerson (1) Moshe Leiser (1) Mozart (10) Msztyiszlav Rosztropovics (1) Műcsarnok (1) Mudlark (2) Muhammad Ali (2) Mungo Jerry (1) Müpa (17) Murillo (1) Musée Carnavalet (1) Musée dArt Moderne (1) Musée dOrsay (2) Musée du quai Branly (1) Musée Guimet (1) Musée Jacquemart-André (1) Musée Maillol (1) Műszaki Tanulmánytár (1) Muszorgszkij (2) MűvészetMalom (1) Muzsay András (1) Mű szerző nélkül (1) N. Kiss Zsuzsa (1) Nabucco (1) Nádasdy Ádám (1) Nádasdy Kálmán (2) Nadine Sierra (1) Nagykarácsony (1) Nagy Ervin (1) Nagy Feró (1) Nagy István (1) Nagy zeneszerzők (1) Nagy Zsolt (1) Nánási Henrik (3) Napóleon (1) Nápoly (1) Nasher Sculpture Center (1) Natalie Dessay (2) National Gallery (2) National Recording Legacy (1) Názáret (1) Neil Armstrong (1) Neil Simon (2) Nello Santi (1) Nemeskürty István (1) Nemes Juli (1) Németh László (1) Nemzeti Filharmonikusok (4) Nemzeti Filharmonikus Zenekar (3) Neoton Família (1) Népstadion (1) Neville Marriner (1) New York Philharmonic (1) Nicholas Angelich (1) Nicholas McGegan (1) Nicholas Nixon (1) Nick Hornby (1) Nicolai Gedda (1) Nicolai Ghiaurov (2) Nicolas Altstaedt (2) Nicolas Namoradze (1) Nicola Di Bari (1) Nicole Kidman (1) Nikolas Nägele (1) Nikolaus Harnincourt (2) Nikolaus Harnoncourt (1) Ninalee Allen (1) Nina Stemme (1) Nino Castelnuovo (1) Nino Rota (1) Nixon in China (1) Norah Jones (1) Norma (1) Norman Lebrecht (1) Norma Procter (1) Nyikita Mihalkov (1) Nyughatatlan özvegyek (1) Oberfrank Géza (2) Oberon (1) Odüsszeusz (1) Ókovács Szilveszter (2) Oláh Judit (1) Olesy Ivanova (1) Olga Kern (1) Olga Peretyatko (1) Oliver Knussen (1) Olivia de Havilland (1) Olivia Newton-John (1) Olivier Messiaen (1) Onoda Hiroo (1) On The Spot (1) Opatija (1) Opéra (1) Orangerie (1) Orchestra of the Age of Enlightment (1) Örkény István (1) Örkény Színház (9) Orlai Produkció (3) Orlando Suero (1) Ormándy Jenő (1) Oroszlánszívű Richárd (1) Országház (1) Ország Lili (2) Orvieto (3) Oscar Peterson (1) Ősz Gábor (1) Otello (2) Othello (1) Ottlik Géza (2) Ottorino Respighi (1) Otto Klemperer (1) Over The Rainbow (1) Oyinkan Braithwaite (1) Pa-dö-dő (3) Paál László (1) Pablo Casals (2) Pablo Picasso (5) Pacsika Rudolf (1) Paganini (1) Páger Antal (2) Pákozd (1) Palermo (9) Pálfalvi Lajos (1) Pál István Szalonna (1) Pál Tamás (1) Pamela Tiffin (1) Pannon Filharmonikusok (2) Pantheon (1) Pápai bazilikák (1) Parázsfuvolácska (1) Paris Photo (1) Párizs (16) Párizs királynője (1) Parker (1) Parma (1) Parno Graszt (1) Parsifal (5) Páskándi Géza (1) Pasztircsák Polina (3) Pataky Attila (2) Pataky Kálmán (1) Patrice Caurier (1) Patricia Preece (1) Patrik Svensson (2) Patti LuPone (1) Paudits Béla (1) Paula Hawkins (1) Paul Auster (1) Paul Bowles (1) Paul Celan (1) Paul Cezanne (4) Paul Gauguin (1) Paul Kletzki (1) Paul McCreesh (1) Paul ODette (1) Paul Plishka (1) Paul Vance (1) Pavia (1) Pazin (1) pecc ki lehetsz (1) Peggy Lee (1) Pelé (1) Per-Olov Enquist (1) Percy Bysshe Shelley (2) Perényi Miklós (2) Perry Mason (1) Perszeusz (1) Pertorini Rezső (1) Pesti Színház (2) Pesti Vigadó (1) Péterfy Jenő (1) Peter Beard (2) Peter Mayle (1) Peter Schreier (1) Peter Sellars (1) Pete Davidson (1) Petőfi Sándor (6) Petri György (1) Petrovics Emil (1) Petula Clark (1) Pet Sematary (1) Pfliegel Dóra (1) Philipe Herreweghe (1) Philippe Jaroussky (1) Philip Glass (2) Pierrot lunaire (1) Pier Giorgio Ferri (1) Pietá Rondanini (1) Pieter Bruegel (1) Pietro da Cortona (1) Piet Mondrian (1) Pif (1) Pillangó (1) Pillangókisasszony (2) Pinchas Zukerman (1) Pink Floyd (2) Pintér Béla (4) Pintér Béla és Társulata (2) Piotr Anderszewski (4) Piotr Beczala (1) Pjotr Sztolipin (1) Plácido Domingo (13) Platón (1) Podmaniczky Frigyes (2) Polgár László (5) Politzer Péter (1) Pompei (1) Poppea megkoronázása (1) Porgy and Bess (4) Post-It (1) Prah (1) Praszkovja Kovaljova Zsemcsugova (1) preraffaeliták (1) Presser Gábor (2) Procuratie vecchie (1) Puccini (5) Pula (2) Purcell (3) Puskás Panni (1) Puskin (2) Queen (1) Quentin Tarantino (4) Rab István (1) Rachel Kushner (1) Rachel Podger (1) Rachmaninov (3) Rácz Jenő (1) Ráday Mihály (1) Radnóti Miklós (5) Radnóti Sándor (1) Radnóti Színház (2) Rados Ferenc (1) Radu Lupu (4) Raffaella Carra (1) Raffaello (3) Rafik Schami (1) Rainer Maria Rilke (1) Rajkai Zoltán (1) Rajk Judit (1) Ralph Brewster (2) Ránki Dezső (9) Ránki Fülöp (1) Ránki György (1) Raszputyin (1) Ráth György-villa (1) Raymond Cauchetier (1) Raymond Leppard (1) Ray Dorset (1) Réber László (1) Recordstore Day (1) Reiner Frigyes (1) Reinitz Béla (1) Rembrandt (4) Remo Giazotto (1) Renata Scotto (2) Renato Bruson (2) Renée Zellweger (1) René Jacobs (2) René Kollo (1) René Pape (3) REÖK-palota (1) Reri Grist (1) Réti József (1) Révész László László (1) Reviczky Gábor (1) Réz Ádám (1) Rheinfall (1) Riccardo Chailly (3) Riccardo Muti (1) Richard Avedon (2) Richard Bonynge (1) Richard Coles (1) Richard Osman (1) Richard Rogers (1) Richard Strauss (4) Richard Wagner (28) Rienzi (2) Rijksmuseum (1) Rimini (1) Rita Moreno (1) Roberta Alexander (1) Roberto Abbado (1) Roberto Alagna (5) Robert Browning (1) Robert Burns (1) Robert Capa (2) Robert Delaunay (1) Robert de Niro (1) Robert De Niro (2) Robert Dugoni (1) Robert Gore (1) Robert Indiana (2) Robert King (2) Robert Redford (1) Robert Walser (2) Robin Williams (1) Rocketman (1) Rocky (1) Rod Stewart (1) Rod Taylor (1) Roger Norrington (2) Roger Waters (1) Rohmann Ditta (1) Rolando Villazon (1) Rolando Villazón (3) Rolla János (1) Rolling Stones (1) Róma (3) Róma-trilógia (1) Római oszlopok (1) Romeo és Júlia (1) Romhányi József (1) Romy és Michelle (1) Ronyecz Mária (1) Rossini (1) Rosso Fiorentino (1) Rossz versek (1) Ross King (1) Rost Andrea (3) Royal Wedding (1) Rubens (2) Rubettes (1) Rudolf Friml (1) Rudolf Serkin (1) Rushmore (1) Russell Crowe (1) Russell Johnson (1) Ruttkai Éva (4) Sába királynője (1) Sacha Guitry (1) Sacheen Littlefeathers (1) Sacré Coeur (2) Saint-Saens (1) Sainte Chapelle (1) Salieri (1) Sally Rooney (1) Salome (3) Salvador Dalí (2) Salvador Dali (1) Salvator mundi (1) Salzburger Festspiele (1) Sámson és Delila (1) Samuel E. Wright (1) Samuel Ramey (1) Sam Cooke (1) Sam Lay (1) Sándor Anna (1) Sándor Mátyás (1) Sandra Bullock (2) Santa Maria in Vallicella (1) Santa Maria Maggiore (1) Sánta Zoltán (1) Santiago Calatrava (2) San Clemente (1) San Francisco Opera (2) San Giovanni degli Eremiti (1) San Giovanni e Paolo (1) San Girolamo della Carita (1) San Marco (1) Saoirse Ronan (1) Sarah Blanch (1) Sárik Péter (1) Sárik Péter trió (1) Sárik Péter Trió (1) Saul (1) Scala (5) Schiff András (2) Schöck Atala (1) Schulek Frigyes (1) Sean Scully (1) Sean Shibe (1) Sebastian Coe (1) Sebastian Yradier (2) Sebestyén János (1) Sebő Ferenc (1) Segesta (1) Selvarajan Yesudian (1) Semyon Bychkov (1) Seong-Jin Cho (3) Séraphine Louis (1) Seregi László (2) Serenata notturna (1) Sergey Khachatryan (1) Serge Gainsbourg (1) Sevilla (1) Shakespeare (7) Sharon Stone (1) Sharon Tate (1) Sheku Kanneh-Mason (1) Sherlock Holmes (3) Sherrill Milnes (2) Shura Gehrman (1) Siegfried (3) Siegmund Freud (1) Simone de Beauvoir (1) Simone de Beuvoir (1) Simone Kermes (1) Simon Albert (1) Simon and Garfunkel (1) Simon Callow (1) Simon Izabella (1) Simon Márton (1) Simon Rattle (4) Simó Jutka (1) Simsay Ildikó (2) Sinkovits Imre (3) Sipos Pál (1) Siracusa (2) Siri Hustvedt (1) Sister Rosetta Sharp (1) Siv Wennberg (1) Sixtus-kápolna (1) Sóhajok hídja (1) Solti György (4) Sólyom-Nagy Sándor (1) Sólyom János (1) Sol Gabetta (1) Sonya Yoncheva (2) Sophie Junker (1) Sosztakovics (2) Sőtér István (1) Sőth Sándor (1) Spagetti (1) Speier Dávid (1) Spintria (1) Spiro Malas (1) Sponsianus (1) Staatsoper unter den Linden (1) Stanley Spencer (1) Stanley Tucci (1) Starker János (1) Staten Island királya (1) Steinway Spirio (1) Stendhal-szindróma (1) Stephen Cleobury (1) Stephen Sondheim (3) Sterk Barbara (1) Steven Soderbergh (1) Steven Spielberg (1) Steve Ovett (2) Sting (3) Stohl András (1) Stravinsky (2) Stúdió K (1) Sucevita (1) Sugár Rezső (1) Sulyok Mária (1) Sunnyi Melles (1) Surányi Miklós (1) Susan Graham (1) Sutton Hoo (1) Suzanne Vega (1) Sylvester Stallone (1) Sylvia McNair (1) Sylvia Plath (1) Szabó István (3) Szabó Lőrinc (2) Szabó Magda (1) Szacsvay László (1) Szakonyi Károly (1) Szántó Piroska (3) Szarka Tamás (1) Szarpédón (1) Szász Károly (1) Széchenyi Zsigmond (4) Szefcsik Zsolt (1) Szegedi Csaba (1) Szegedi Szabadtéri Játékok (1) Székely Mihály (1) Szekszárd (1) Szelíd (1) Széll György (1) Szemenyei János (1) Szentendre (2) Szentjóby Tamás (1) Szentkuthy Miklós (2) Szent Balázs (1) Szent Ferenc (1) Szent Ferenc Sebei tamplom (1) Szent Kreszcencia (1) Szent Sír (1) Szent Vitus (1) Széphalom (2) Szépművészeti Múzeum (13) Szerb Antal (1) Szerelmesfilm (1) Szergej Prokofjev (1) Szerhij Polunyin (1) Szia életem (1) Szijj Ferenc (1) Sziklay Erika (1) Szilágyi Béla (1) Szily László (1) Szinyei Merse Pál (2) Szirmay Márta (1) Szirtes János (1) Szívmelengető középkor (1) Szókratész (1) Szöktetés a szerájból (2) Szőllősy Klára (6) Szőnyei Tamás (1) Szőnyi István (1) Szörényi Levente (3) Sztárcsinálók (1) Szuezi-csatorna (1) Szupernóva (1) Szurovecz Kitti (1) Szüts Miklós (2) Szvjatoszlav Richter (3) Szvoren Edina (2) T.S. Eliot (1) Tabáni István (1) Tabea Zimmermann (1) Tábori Zoltán (1) Tabukról tabuk nélkül (1) Tagadj tagadj tagadj (1) Tahi Tóth László (1) Takács-Nagy Gábor (5) Takács Katalin (1) Takács Klára (1) Takács Nóra Diána (1) Táncdalfesztivál (1) Tandori Dezső (1) Tankcsapda (1) Tannhäuser (1) Taormina (2) Tarakanova hercegnő (1) Tarbay Ede (1) Tarkövi Gábor (1) Tartuffe (1) Tar Sándor (1) Tate Modern (1) távirat (1) Teatro Massimo (1) Teatro Olimpico (1) Temesvár (2) Teresa Berganza (1) Térey János (1) Testről és lélekről (1) Tettamanti Béla (1) Textúra (1) Thackeray (1) Thália szilveszter (1) Themisztoklész (1) Theo Adam (2) The Birth of the Cool (1) The Pogues (1) The Unforgivable (1) Thimotée Chalamet (1) Tholey (1) Thomas Alva Edison (1) Thomas Gainsborough (1) Thomas Hampson (2) Thomas Mann (2) Thomas Tallis (1) Thuróczy Szabolcs (1) Timár György (1) Tímár Sándor (1) Tina Turner (1) Tinódi Lantos Sebestyén (1) Titkaink (1) Tiziano (1) Tokody Ilona (1) Tolcsay László (1) Tolcsvay László (1) Tolsztoj (1) Tolvaly Ferenc (1) Tomaso Albinoni (1) Tombor Zoltán (1) Tompa Mihály (1) Tompos Kátya (1) Tom Cruise (1) Tom Jones (1) Tonio Kröger (1) Ton Koopman (2) Top Gun (1) Törőcsik Mari (2) Török Ádám (1) Török Bálint (1) Török induló (1) Tosca (4) Tóth Árpád (1) Tóth Bálint (1) Tóth János (1) Tóth Viktor (1) Trainspotting (1) Traviata (1) Trencsényi-Waldapfel Imre (1) Trevor Pinnock (1) Triberg (1) Trier (1) Trieszt (3) Trionfo della Morte (1) Tristram seregélyek (1) Tristram Shandy (3) Trubadúr (1) Truman Capote (2) Tudhattad volna (1) Turandot (2) Tűzijáték zene (1) Tűzszekerek (1) Tweed (1) Udvaros Dorottya (1) Uglics (1) Ugolino della Gherardesca (1) Uhren-industriemuseum (1) Újévi koncert (1) Ulrich Seidl (1) Ultra (1) Ulysses (1) Umberto Giordano (1) Ungvári Tamás (1) Urbán Tamás (1) Uritrottoir (1) Ute Lemper (1) Utolsó éjszaka a Sohóban (1) Üvöltő szelek (1) Vaclav Pisvejc (1) Vadym Kholodenko (1) Vajdai Vilmos (1) Vajda Gergely (1) Valami Amerika 3 (1) Valentina Nafornita (1) Valerij Gergijev (3) Valery Gergiev (2) Valton Security (1) Vámos Miklós (1) Várdai István (6) Varga Bálint András (1) Varga Imre (1) Varga Lajos Márton (1) Várjon Dénes (1) Várkert Bazár (2) Városliget (1) Városmajori Szabadtéri Színpad (1) Vásáry Tamás (1) Vashegyi György (3) Vass András (1) Vass Gábor (1) Vaszary János (1) Vas István (11) Vata fia (1) Vatikán (1) Vecsei Miklós (2) Velence (19) Velencei Biennálé (4) Venczel Vera (1) Venere Landolina (1) Verdi Requiem (1) Vérhalom tér (1) Vermeer (1) Verona (2) Veronika Eberle (1) Verus nagybátyám (2) Vérvörös törtfehér méregzöld (1) Veuve Clicquot (1) VI. György (1) Vicenza (1) Victor Hugo (1) Victor Mature (1) Victor Vasarely (2) Vidovszky László (1) Viggo Mortensen (1) Vígszínház (3) VIII. Henrik (1) Vikingur Ólafsson (2) Víkingur Olafsson (1) Víkingur Ólafsson (1) Viktória királynő és Abdul (1) Vincennes (1) Vincent van Gogh (1) Vincze Ottó (1) Viola Davis (1) Virginia Admiral (1) Visky András (1) Viszlát Christopher Robin (1) Vittorio Storaro (1) Vittoro Grigolo (1) Vizinczey István (2) Vizin Viktória (1) Vladimir Ashkenazy (4) Vladimir Cosma (1) Vlagyimir Klicsko (1) Vlagyimir Majakovszkij (1) Vlagyimir Putyin (1) Vöckönd (1) Volt egyszer egy Hollywood (1) Vörösmarty Mihály (2) Vujicsics Tihamér (1) Wagner (1) Waiting for HÍRÓZ (1) Waldstein (1) Wallace Shawn (1) Walter Fink (1) Walter Gieking (1) Walter Issacson (1) Walter Mischel (1) Walter Scott (1) Weiszenberger Erzsébet (1) Wellner István (1) Weöres Sándor (3) Werner Herzog (2) Werther (1) West Side Story (1) Wes Anderson (1) We Will Rock You (1) Wichmann Tamás (1) Wiener Philharmoniker (4) Wiener Staatsoper (3) Wilhelm Furtwängler (1) Wilhelm Müller (1) Willem Mengelberg (1) Willem van Konijnenburg (1) William Christie (1) William Holden (1) William Hood Stewart (1) William Kentridge (3) William Shakespeare (7) Willie Garson (1) Will Sampson (1) Wilma Neruda (1) Wim Wenders (1) Winifred Atwell (1) Winkler Lajos (1) Winterreise (1) Wladislaw Strzeminski (1) Wolfgang Amadeus Mozart (6) Wolfgang Schneiderhan (1) Woody Allen (8) World Piano Day (1) XVI. Benedek (1) Yankee Doodle (1) Yannick Nézet-Seguin (2) Yehudi Menuhin (3) Yesterday (1) Yo-Yo Ma (2) Yoko Ono (1) Yuja Wang (3) Yulianna Avdeeva (1) Yves Saint Laurent (2) Zádori Mária (2) Zalatnay Sarolta (1) Zala Szilárd (1) Zana József (1) Záray Márta (1) Zelei Bori (1) Zilahy Irén (1) Zlatan Ibrahimovic (1) Zöld kömyv (1) Zombie Boy (1) Zsótér Sándor (1) Zubin Mehta (4) Zuzana Ruzickova (1) Címkefelhő

Blogajánló

Dark Sarah: itt az új album és egy újabb klip! Örülhetnek a finn Dark Sarah rajongói, hiszen a mozimetalos formáció ötödik albuma "Attack Of Orym" címmel ma napvilágot látott. A korong elkészülését közösségi finanszírozás is segítette, valamint olyan nevek vendégeskednek a dalcsokorban, mint Juha-Pekka "JP" Leppäluoto -aki 2017 márciusa és 2019… femcsajok.blog.hu
blog.hu

Archívum

  • 2023 január (29)
  • 2022 december (31)
  • 2022 november (30)
  • 2022 október (31)
  • 2022 szeptember (30)
  • 2022 augusztus (31)
  • 2022 július (31)
  • 2022 június (30)
  • 2022 május (31)
  • 2022 április (30)
  • 2022 március (31)
  • 2022 február (28)
  • Tovább...

Feedek

  • RSS 2.0
    bejegyzések, kommentek
  • Atom
    bejegyzések, kommentek
XML

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard