Inkább föl nem fedezett, mint elhagyatott helynek tűnik a Budapest Art Bridge nevet viselő helyiség, Kossuth Lajos utca 10, rácsos kapu, félemelet, minek is menne oda bárki.
Talán Nyakas Ilonáért, aki a K.A.S. Galériát alapította 1991-ben, és amit most a B A B-ban látni, az ő tárgyai és képei, azok, amelyeket megtartott, ami, persze, hogy érdekes, akármi okból is tartotta meg. Talán azért, mert úgy érezte, nincs készen velük, húsz év múlva mást fog jelenteni számára egy kép, mint az első meglátás pillanatában. Vagy csak rosszul esett volna más lakásában látni egy képet. Vagy nem tudni, más mit kezdett volna azzal az ekének és szexuális segédeszköznek egyszerre látszó tárggyal a terem közepén.
Nem tudom. Túl sokat a galériában sem magyaráznak, messze az elvárható gondosság alatti, amit megtettek, például egyértelmű, hogy aki Nyakas Ilona bemutatását írta, úgy állította össze a szöveget, hogy a második bekezdés odabiggyesztése előtt nem olvasta el az első bekezdést. Pedig érdemes lett volna, elhiheti nekem.
Van egy szép reneszánsz madonna, benne egy kis képernyő, amin nem fut semmi. Minek kellene ott lennie? Előkerítenek egy távirányítót, de úgy sem indul el a program, pedig a kép amúgy be van dugva a falba. Majd szólnak Zsoltnak (Koroknai Zsoltnak), hogy szerelje meg.
Kifelé menet egy asztalról el lehet venni ingyenesen néhány kiadványt, például L. Simon László esszéit. Leküzdöm a vágyat.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.