Nem tudom megmutatni azt, amiről szó van, mert léptek a hatóságok, és mindenféle korlátozásokat léptettek érvénybe az adidas sportmelltartó reklámjával kapcsolatosan. Az eszme az volt, hogy nem a melltartót kell megmutatni, hanem ami benne van, hogy mindegyik más, de azért a sportruházati vállalat mindegyikre talál megoldást, ha a tulajdonosa sportolni akar. Ártatlan dolog, ha ártatlan arccal mondják.
Valójában, persze, senkit sem az üzenet érdekel, hanem a mell maga, aminek én a magam részéről örülök is, mert a mindent szabad aligha tett jót a fiatalabb generációknak, megint egy mell vagy bármi egyéb, és ásítottak. Ha most nem erkölcsi és parancsolati alapon, hanem az emberek tárgyiasítása miatt tiltják a pucérságot, akkor talán újraélednek az egészséges izgalmak. Ahogy már ébrednek is, hiszen az ember nem tételez föl annyi bugyutaságot a reklámozóról meg a reklám készítőiről, hogy ne tudták volna előre: ebből cirkusz lesz. De a cirkusz azt jelenti, hogy a reklám él, és még ki sem kell tenni az utcára, mégis beszélnek róla.
A huszonöt mell persze elég egyértelmű utalás a Benetton kampányaira még az előző ezredévből, annak is volt valami ideológiája, hogy akit a világ érdekel, az színes pólóban jár. És volt talán nem épp huszonöt, de hasonló mennyiségű pénisz és vagina, hogy mindegyik mennyire különböző. Mondjuk innét nézve olyan, mintha épp a különbözőséget szerették volna eltakarni az egyforma alsóneművel, de ezt ők tudják jobban. Mindenesetre eljutottunk b-től a-ig, sex sells, úgyhogy alighanem eljutunk még a-ból b-be is.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
polyvitaplex 2022.05.13. 08:31:22
gigabursch 2022.05.13. 19:48:11
www.discogs.com/release/9520292-Tereskova-Ne-mondd-r%C3%A1m
_Alex__ 2022.05.13. 23:58:12
Motorogre 2022.05.14. 08:14:41
Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.05.14. 12:51:01
"Amíg a Louvre-ban ki van állítva a Világ eredete"
Remélhetőleg csak másolatban, nem kell megvárni, míg egy fanatikus megrongálja.
stolzingimalter 2022.05.14. 13:22:52
Motorogre 2022.05.14. 18:43:42
de a kérdésedre válasz: itt már vakarják, 00:30-tól . A vakarás (csikizés) rongálásnak számít ?
www.arte.tv/en/videos/092036-003-A/look-but-don-t-touch/
gigabursch 2022.05.15. 08:08:47
Az Adidas most tudott volna a marketing piacon rendet tenni, de inkább becsicskult.
Sajnos...
Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.05.15. 09:16:53
Láttam a felvételt, nagy performansz volt
Motorogre 2022.05.15. 10:20:14
De a posztra visszatérve: ahol nincsenek éles határok, definiciók ott bármi és az ellenkezője is lehet igaz - nekem az Adidas reklám semmi erotikusat nem jelent.