
Nem ez a legrosszabb Herendi-film, ha ez számít, de ettől ég se nem jó, se nem film. Nem is tudom. Lehet ma még jó film egy olyan, amelyben leszól a plakát a hirdetőoszlopról, és megmondja, hogyan kell élni, vagy ezeket a megoldásokat a hatvanas évek rajzfilmjeiben már elhasználták?
Talán csak az a jó, hogy másképp rossz, hogy van benne valami megmondási kényszer, hogy is kell élni, amit, szokás szerint azok mondanak meg, akik maguk egyáltalán nem tudják, hogyan is kell élni. Ez viszont a filmben is benne van, a párterapeutát megcsalja a férje. A jósnő meg váratlanul terhes lesz (ez nincs benne a filmben).
Az valamennyire szórakoztató, hogy a forgatókönyv elővigyázatlanul belekormányozza magát egy olyan helyzetbe, amit a maga közhelyes vígjátéki eszközeivel már nem tud megoldani, és akkor néznek, hogy most mi lesz. Valakinek meg kell halnia. Az sem segít, de legalább elvonja a figyelmet. Számomra szórakoztató volt a termékelhelyezés, virslievés és arckrémezés, ahogy annak idején Ötvös Csöpi mondta: gyerekek, aki erre tudja a választ, annak fizetek egy Olympost. Vagy Forgács Gábor kinyitotta a ruhásszekrényt, és az színültig volt sertésmájkrémmel. Bár ezt már viccnek szánták.
Itt a ruhásszekrény Lengyel Benjáminnal van tele, az se jobb. Aki nézi: Varga-Járó Sára. Csinos, de ellógta az egyetemen a beszédórákat.
De nem a Szenvedélyes nők a legrosszabb Herendi-film. Az csak a kérdés, hogy az már mögöttünk vagy még előttünk van.






